بنا: با این وضعیت باید خواب تکرار 20 مدال طلای گوانجو را ببینیم

به گزارش مجله باهام، خبرنگاران: سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان گفت: با وضعیت کنونی تکرار 20 مدال طلای بازی های آسیایی گوانجو در اینچئون سخت است و باید خوابش را ببینیم.

بنا: با این وضعیت باید خواب تکرار 20 مدال طلای گوانجو را ببینیم

با تور گوانجو یه جذابترین شهر چین سفر کنید، ترکیبی از مدرنیته و سنت چینی که در یکجا جمع شده اند.

محد بنا در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در خصوص آخرین وضعیت فرنگی کاران حاضر در اردوی تیم ملی، گفت: شرایط مثل همواره است و تفاوتی نکرده و کوشش می گردد تا وضعیت ملی پوشان بهتر از قبل گردد اما متاسفانه بودجه نیست. مدیریت فدراسیون تازه آمده و فعلا کارهای وی نمود پیدا نمی کند.

وی اضافه نمود: با این شرایط اگر 2، 3 ماه دیگر بخواهیم ادامه دهیم، خود خادم هم به مشکل خواهد خورد. متاسفانه از او حمایت نمی نمایند. البته شکر خدا وزیر ورزش پیگیر است و امیدواریم شرایط بهبود پیدا کند.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در پاسخ به این سوال که با توجه به وضعیت موجود آیا می توانید رکورد کسب 4 مدال طلا در بازی های آسیایی قبل (گوانجو) را در اینچئون تکرار کنید یا نه، مطرح کرد: ما دنبال ارتقای رکوردمان هستیم و باید 4 طلا را بیشتر کنیم اما به این شکل کار کردن سخت است. من به کاروان ایران از جمله ووشو، کاراته، وزنه برداری و تکواندو و البته کشتی امیدوارم اما همه چیز بستگی به تدارکات کمیته ملی المپیک دارد.

بنا ادامه داد: با این وضعیت و در صورتی که کمبودهای فعلی رفع نگردد باید خواب تکرار 20 مدال طلای بازی های آسیایی گوانجو را ببینیم، البته این بدان معنا نیست که نتوانیم و اگر کمی به این رشته ها اهمیت داده گردد می توانیم رکورد کسب 20 طلا را افزایش بدهیم.

وی در خصوص اینکه مسابقات جام دنیای برایش مهمتر است یا بازی های آسیایی اینچئون، گفت: هر 2 مسابقه مهم است، اگرچه بازی های آسیایی برای دولت مثل المپیک است اما قهرمانی در دنیا هم برای ما اهمیت ویژه ای دارد. اگر شرایط مهیا باشد و سختی بی مورد ندهند، بدون شک موفقیت در هر 2 تورنمنت میسر خواهد شد. ما 2 تیم اصلی داریم که به مسابقات اعزام خواهیم کرد تا به مشکل نخوریم.

منبع: تسنیم
انتشار: 26 شهریور 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 338

به "بنا: با این وضعیت باید خواب تکرار 20 مدال طلای گوانجو را ببینیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بنا: با این وضعیت باید خواب تکرار 20 مدال طلای گوانجو را ببینیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید