بهادری: مدیران مانند استقلال و پرسپولیس به نفت مسجدسلیمان نگاه نمایند، برای خرید آب معدنی هم مشکل داریم

به گزارش مجله باهام، عطاءالله بهادری، رئیس هیئت مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت که این باشگاه برای خرید آب معدنی خود هم مشکل دارد و مسئولان باید به این باشگاه رسیدگی نمایند.

بهادری: مدیران مانند استقلال و پرسپولیس به نفت مسجدسلیمان نگاه نمایند، برای خرید آب معدنی هم مشکل داریم

عطاءالله بهادری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره شرایط تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در اردوی تهران و شایعه فرار اعضای این تیم از هتل گفت: تیم در تهران تمرین می نماید و منتظریم ببینیم مسابقات برگزار می گردد یا خیر. مگر می گردد من به هتل بروم و بدون تسویه حساب، مدارکم را بگیرم؟ ما با هتل ها و شرکت های پروازی به صورت قراردادی کار می کنیم و مدیر مجموعه با چک با باشگاه کار می نماید. الان هم به مجموعه تمرینی دیگری رفتیم که هزینه کمتری دارد. متاسفانه بعضی به دنبال جوسازی هستند.

وی درخصوص اینکه در شرایط کنونی، بعضی اعضای تیم نفت مسجدسلیمان مخارج این تیم را پرداخت می نمایند، توضیح داد: بله آنها اعتباری کار می نمایند و همه تیم های لیگ اینگونه هستند. بعضی اوقات باید از اعتبار خود خرج کنیم یا اینکه چک دهیم. ما برای خرید آب معدنی هم مشکل داریم، اما با اعتبار خودمان یا به هر شکل دیگری هزینه می کنیم. ما از خودمان می کَنیم تا بچه ها سیر شوند و چون مسئول هستیم، باید تیم را به هر شکلی تامین کنیم.

ما مسائل خود را به استاندار خوزستان، نماینده شهر در مجلس و مدیران وزارت نفت می گوییم و مسئولان باید تناقض ها را در ورزش حل نمایند.، رئیس هیئت مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان ضمن بیان این جمله به خبرنگاران گفت: اگر تیم دولتی هستیم و می خواهند باشگاه را واگذار نمایند، زودتر این کار را انجام دهند و نمی توانیم بگوییم نفت موسسه ای فرهنگی ورزشی است. 99 درصد از سهام نفت مسجدسلیمان به نام شرکت مسجدسلیمان ثبت شده که متعلق به وزارت نفت است.

بهادری درباره پولی که وزارت نفت به باشگاه نفت مسجدسلیمان اختصاص داد، اما نیمی از آن در اختیار اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان است، بیان نمود: طی تفاهم نامه ای میان وزارت نفت، وزارت ورزش و استانداری های خوزستان و بوشهر، مبلغ 30 میلیارد تومان (به باشگاه های نفت مسجدسلیمان، صنعت نفت آبادان و پارس جنوبی جم) اختصاص یافت که به خاطر مسائل قانونی، نوشتند این پول به ورزش همگانی تعلق می گیرد.

وی در ادامه اضافه نمود: این یعنی هیچ. مدیرکل ورزش و جوانان استان می گوید این مبلغ متعلق به ورزش همگانی است، نه شما. امیدوارم همانطور که مدیران به باشگاه های استقلال، پرسپولیس، تراکتور یا سایر تیم ها رسیدگی می نمایند، به نفت هم نگاه نمایند و میان فرزندان ورزش کشور فرق نگذارند.

رئیس هیئت مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان درخصوص احتمال انتقال دیدارهای خانگی نفتی ها به استانی دیگر توضیح داد: مگر شرایط تهران قرمز نیست؟ چه فرقی میان این استان و خوزستان وجود دارد؟ درست است که خوزستان نسبت به جمعیت خود، بیشترین آمار مبتلایان به کرونا را دارد، اما شرایط تهران هم قرمز است. تماشاگر که نباشد، در شهر خودمان هم بازی نکنیم، پس این چه فوتبالی است؟ پس این رشته چه جذابیتی دارد؟ بازی ها فقط برای تامین منافع بخش خصوصی و رسیدن آنها به سود حاصل از تبلیغات یا ارائه آمار برگزار می گردد؟ ما و سایر تیم ها آورنده فوتبال و خدمات آن هستیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 1167

به "بهادری: مدیران مانند استقلال و پرسپولیس به نفت مسجدسلیمان نگاه نمایند، برای خرید آب معدنی هم مشکل داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهادری: مدیران مانند استقلال و پرسپولیس به نفت مسجدسلیمان نگاه نمایند، برای خرید آب معدنی هم مشکل داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید