بهترین جاذبه های بانکوک

به گزارش مجله باهام، قبل از سفر به کشور تایلند، مخصوصا پایتخت آن بانکوک، یک برنامه سفر کامل برای خود بسازید و در لیست خود بهترین جاذبه های شهر بانکوک را قرار بدهید.

بهترین جاذبه های بانکوک

بازار روی آب بانکوک

این بازار در فاصله 80 کیلومتری جنوب غرب بانکوک قرار گرفته است. این بازار بر روی آب زنان محلی میوه و سبزیجات خود را در قایق‌های کوچک به فروش می‌رسانند. این بازار پر از فروشندگان و خریدارانی می‌باشد که بر روی کانال شهر بانکوک در حال خرید و فروش محصولات گیاهی و سبزی و غذاهای محلی هستند. ساعات کاری این بازار از ساعت 6 تا 11 صبح می‌باشد.

باغ رز در بانکوک

یکی از بهترین مکان‌های شهر بانکوک برای بازدید رزگاردن می‌باشد، این باغ در فاصله 30 کیلومتری این شهر قرار گرفته است و دریاچه زیبایی در آن قرار گرفته است. در باغ رز معمولا نمایش‌هایی از بوکس تایلندی، رقص سنتی،‌ مراسم عروسی تایلندی، شمشیربازی و نمایش فیل‌ها به اجرا درمی‌آیند. مساحت باغ رزگاردن حدود 750 کیلومترمربع بوده و و در آن صنایع‌دستی از کشور تایلند به نمایش گذاشته است و یکی از بهترین جاذبه‌های برای خرید سوغاتی در تور تایلند به نمایش گذاشته است.

دنیای وحش بانکوک

این باغ وحش در کشور تایلند با مساحت 2000 کیلومترمربعی که دارد در خارج از شهر بانکوک قرار گرفته است. این مکان دارای دو بخش اصلی بوده، یکی محل نگهداری حیوانات وحشی و دیگری پارک آبی که گونه‌های متعددی از حیوانات دریایی را برای بازدید دارد. در این پارک وحش آزاد، گردشگران به دنیای حیوانات کمیاب نزدیک می‌شوند و تغذیه شیر و ببر را از نزدیک مشاهده می‌کنند. اصلی‌ترین جاذبه این باغ وحش، محوطه‌ای می‌باشد که در سال 1988 ایجاد شده و در آن می‌توان حیوانات وحشی را در زیستگاه طبیعی خود مشاهده نمایید.

کاخ پادشاهی بانکوک

یکی از مکان هایی که هر گردشگری در تایلند از آن بازدید می کند، کاخ پادشاهی و معبد بودای زمردین Emerald Buddha است. این کاخ در واقع مجموعه ای از ساختمان های مختلف است که از اواخر قرن 18 تا نیمه های قرن 20 محل سکونت تمامی پادشاهان تایلند بوده‌اند. ساخت این کاخ با چوب در سال 1782 آغاز گردید و در دوران تاجگذاری رامای اول پایان یافت. این پادشاه در طول سلطنت خود آن را تبدیل به امارتی مستحکم‌تر نمود. نقشه اولیه این کاخ از دوره آیوتایا Ayutthaya گرفته، ابتدا مساحت آن حدود 510 کیلومترمربع بوده و در زمان سلطنت رامای دوم به اندازه کنونی خود یعنی 600 کیلومترمربع رسیده است.

انتشار: 17 دی 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 648

به "بهترین جاذبه های بانکوک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین جاذبه های بانکوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید