بهترین هتل های 3 ستاره پاتایا

به گزارش مجله باهام، آشنایی با بهترین هتل های 3 ستاره پاتایا

پاتایا در فاصله 150 کیلومتری از پایتخت تایلند یعنی بانکوک واقع شده است که یکی از مقاصد مهم توریستی این کشور به شمار می رود. مقصدی ایده آل برای افرادی است که تمایل دارند به تماشای بهترین سواحل تایلند بنشینند. این شهر ساحلی دارای جاذبه های بسیاری از قبیل جزیره مرجانی، باغ های زیبا، مراکز فرهنگی مذهبی و البته موزه های دیدنی است که حداقل ارزش یک بار دیدن را دارند. تفریحگاه های زیادی نیز در این شهر موجود است که دسترسی به آن ها به علت اینکه پاتایا شهر کوچکی می باشد، راحت است. اما همیشه یکی از مهمترین دغدغه های گردشگران در سفر این است که در کجا و چه هتلی اقامت داشته باشند، به همین جهت خبرنگاران در این مطلب میخواهد به آنالیز بهترین هتل های 3 ستاره پاتایا بپردازد، پس در ادامه با ما همراه باشید.

بهترین هتل های 3 ستاره پاتایا

از سفر با تور پاتایا لذت ببرید.

هتل بلا اکسپرس پاتایا | Bella Express Hotel

هتل سه ستاره بلا اکسپرس پاتایا (Bella Express Hotel) در موقعیت مناسبی در مرکز پاتایا در کشور تایلند واقع شده و اقامت مقرون به صرفه ای را به همراه امکاناتی از قبیل استخر روباز و دسترسی راحت به جاذبه های متنوع شهر به میهمانان خود ارائه می دهد. فاصله هتل تا ساحل تنها 7 دقیقه پیاده روی است. در ادامه با ما همراه باشید تا انواع خدمات رفاهی و تفریحی هتل بلا اکسپرس پاتایا که از بهترین هتل های 3 ستاره پاتایا به شمار می رود را به تفصیل مورد آنالیز قرار دهیم.

خدمات رفاهی و تفریحی هتل بلا اکسپرس پاتایا

از جمله امکانات هتل می توان دارا بودن سرویس اتاق اشاره نمود. ورود حیوانات خانگی به هتل ممنوع است. پذیرش به صورت شبانه روزی جوابگوی شما خواهد بود. برای کسانی که قرار کاری دارند امکانات لازم فراهم خواهد شد. هتل همچنین تورهای گشت افراد را برگذار می نماید. اینترنت بی سیم رایگان در تمامی قسمت های هتل در دسترسی می باشد و می توانید بدون احتیاج به رزرو قبلی یا پرداخت مبلغ اضافه از پارکینگ آن بهره ببرید. اتاق ساعت 14 به بعد به شما تحول داده خواهد شد و برای خالی کردن آن تا ساعت 10 صبح زمان دارید. البته اگر زمان بیکاری شما زیاد است می توانید وسایلتان را در انبار چمدان قرار دهید و با خیال راحت در شهر گردش کنید. کارمندان هتل به زبان های انگلیسی و تایلندی صحبت می نمایند. محل مخصوص سیگار، تهیه هوای مطبوع، سیگار کشیدن در اکثر قسمت ها ممنوع است، گاو صندوق، آسانسور، امکانات برای افراد دارای محدودیت های جسمی، خدمات خشکشویی و اتوشویی، سالن زیبایی، پذیرش 24 ساعته و ویلچر از دیگر خدمات این هتل است.

استخر، مرکز بدنسازی و کافی شاپ کنار استخر برای افرادی است که پس از شنا کردن در استخر حسابی تشنه و گرسنه هستند از جمله خدمات تفریحی یکی از بهترین هتل های 3 ستاره پاتایا است. همچنین هتل تورهای گردش در شهر را برگزار می نماید که می توانید برای اطلاعات بیشتر از پذیرش سوال بپرسید. از دیگر خدمات هتل سونا، اسپا و استخر مخصوص بچه ها است. سالن سیرکل حلال، رستورانی که بوفه صبحانه و نهار در آن برگذار می شود و در آن انواع غذاهای آمریکایی، تایلندی، آسیایی و بین المللی سرو می شود.

هتل ویند میل ریزورت پاتایا | Wind Mill Resort

ریزورت 3 ستاره وین میل در پاتایا یکی از بهترین هتل های 3 ستاره پاتایا است که از سالن نمایش تیفانی، مجموعه جهانی الماس و آرت این پارادایس تنها 15 دقیقه پیاده روی دارد. هتل وین میل ریزورت پاتایا دارای استخر روباز، رستوران، استخر بچه ها و 95 اتاق با امکانات کامل است. در ادامه برای شما ویژگی های رفاهی، خدماتی و تفریحی هتل ویند میل ریزورت پاتایا Wind Mill Resort را بیان می کنیم.

خدمات رفاهی و تفریحی هتل ویند میل ریزورت پاتایا

در پذیرش هتل کارمندان تحویل اتاق ها 24 ساعته کار می نمایند و در این بخش تبدیل ارز، استفاده از انبار چمدان، بهره بردن از خدمات تور و بلیط و همچنین استفاده از دستگاه خودپرداز را خواهید داشت. پارکینگ هتل رزرو قبلی احتیاج ندارد و استفاده از آن رایگان است. اینترنت موجود در هتل نیز به صورت رایگان در دسترس شما خواهد بود. سرویس های شست و شوی هتل شامل خشکشویی، اتوشویی و اتوکشی است که هزینه مجزایی دارند و در تمام محوطه های هتل سیگار کشیدن ممنوع است، مگر در بخش های خاصی که به این منظور تدارک دیده شده است. در نظر بگیرید که ورود حیوانات خانگی به هتل مجاز نیست. دستگاه فکس و کپی هتل در مواقع ضروری به کار خواهد آمد. در این هتل امکان بسته بندی ناهار وجود دارد که برای بیرون بردن آن به کار خواهد آمد. می توانید از فروشگاه های مختلف داخل هتل خرید کنید و مایحتاج روزانه را دریافت کنید. همچنین آرایشگاه مردانه و زنانه نیز برای استفاده شما تهیه گشته است. روزنامه رایگان درلابی و خدمات حمل و نقل شهری به جاذبه ها با هزینه مجزا نیز از دیگر خدمات این هتل است. کارمندان هتل به زبان های تایلندی و انگلیسی صحبت می نمایند. ساعت ورود به هتل 13:00 و ساعت خروج 12:00 می باشد.

یک کتابخانه برای مهمانان تهیه شده که در آنجا به مطالعه مشغول شوند. اگر هیجان بیشتری می خواهید استخر روباز هتل برای شما آماده شده است. تراس آفتابگیر و باغ هتل هم برای استراحت و قدم زدن بسیار مناسبند. برای صبحانه، ناهار و شام می توانید به رستوران هتل بروید.

هتل سان شاین ویستا پاتایا | Hotel Vista پاتایا

در قلب شهر پاتایا و تنها 100 متر دورتر از مرکز خرید سنترال فستیوال، هتل سان شاین ویستا پاتایا قرار گرفته است. این هتل حدود 130 اتاق و سویی بزرگ، راحت و با امکانات کامل برای مهمانان فراهم نموده است. هتل آپارتمان سان شاین ویستا با اینکه 3 ستاره است اما امکانات تفریحی مانند استخر را نیز برای رفاه حال شما آماده نموده است و از بهترین هتل های 3 ستاره پاتایا به شمار می رود. در متن زیر خصوصیات رفاهی و تفریحی این اقامتگاه را بیان می کنیم. پس با ما همراه باشید تا خصوصیات هتل سان شاین ویستا پاتایا را مرور کنیم.

خدمات رفاهی و تفریحی هتل سان شایت ویستا پاتایا

خدمات پذیرش هتل شامل بخش نگهداری از چمدان، صرافی و میز پذیرش 24 ساعته است که با این حساب می توانید با خیالی آسوده در این هتل اقامت کنید. خدماتی که برای تمیز کردن اتاق ها ارائه شده همگی رایگان هستند. همچنین در صورت پرداخت هزینه ای اضافه می توانید از خشکشویی و اتوشویی هتل نیز بهره ببرید. آسانسورهای هتل کار را برایتان راحت نموده اند و خانواده ها می توانند از اتاق های خانوادگی هتل استفاده نمایند. کارمندان هتل به زبان انگلیسی و تایلندی صحبت می نمایند و همگی آموزش دیده هستند. اگر سفرتان به پاتایا کاری است می توانید از سرویس های فکس و فتوکپی و همچنین خدماتی که برای برگذاری جلسات کاری فراهم شده، استفاده نمایید. البته این ها با پرداخت هزینه جداگانه میسر هستند. تفریح در این هتل 3 ستاره کار راحتی است. استخر هتل می تواند شما را سرحال کنید و همچنین مرکز تناسب اندام نیز باعث شده که شما از ورزش روزانه تان دور نمانید. استخر بچه ها نیز با نظارت والدین برای آن ها قابل استفاده است. صبحانه بوفه هتل با پرداخت هزینه جداگانه بین ساعت 7 تا 10 صبح قابل استفاده است. در نزدیکی هتل رستوران های متفاوتی نظیر Pizza Hut، La Ferme، Krua Nha Bann و … وجود دارند که برای صرف وعده های غذایی می توانید از آن جا بازدید کنید.

هتل گلدن بیچ پاتایا | Golden Beach Hotel

این هتل 3 ستاره، تنها 6 دقیقه تا ساحل پاتایا پیاده روی دارد. هتل گلدن بیچ پاتایا Golden Beach Hotel در حدود 300 متر از ساحل پاتایا فاصله داشته و به نسبت امکانات عالی و اقامتی خوبی که ارائه می دهد قیمت بسیار پایینی پیشنهاد می دهد. این هتل، در نزدیکی مراکز خریدی مانند مرکز خرید جشنواره مرکزی واقع شده است و از بهترین هتل های 3 ستاره پاتایا محسوب می شود. در ادامه خدمات رفاهی و تفریحی این هتل را با جزئیات عنوان می کنیم.

خدمات رفاهی و تفریحی هتل گلدن بیچ پاتایا

دسترسی به پارکینگ در محل خود هتل، رایگان در اختیارتان است. کارکنان هتل به زبان تایلندی و انگلیسی صحبت می نمایند. ورود به هتل گلدن بیچ پاتایا، از ساعت 2 بعد از ظهر به بعد می باشد و برای خروج، حتما باید تا ساعت 12 ظهر، اتاق خود را تحویل دهید و میز پذیرش به صورت شبانه روزی جوابگوی شما خواهد بود. ورود حیوانات به این هتل ممنوع بوده و نمی توانید حیوانات خانگی خود را به این هتل بیاورید. از خدمات نظافتی هتل می توان به خدمات خشکشویی، اتوشویی و اتوکشی اشاره نمود که هزینه اضافی برایتان در بر خواهد داشت. در حالی که انبار چمدان و صندوق امانات و وجود آسانسور، اینترنت وای فای رایگان در فضای عمومی هتل هم در دسترس شما قرار گرفته است. فضاهایی به افراد سیگاری در هتل در نظر گرفته شده است. آرایشگاه هتل محل محبوب اکثر مسافران است و از مغازه های خرید سوغاتی هم می توانید هر انچه که دوست دارید بخرید.

تراس آفتابگیر مکان مناسبی برای استراحت روزانه شماست که در کنار استخر قرار گرفته است. استخر شنا به همراه استخر جداگانه ای در فضای باز که یک استخر کوچک هم برای بچه ها در کنارش قرار داده شده، فراهم است. رستورانهای متنوعی در هتل و اطراف آن است که غذاهای دریایی تازه و خوشمزه و همه نوع غذا را سرو می نماید. 3 سالن غذاخوری در هتل واقع شده است که غذاهای تایلندی و بین المللی را تهیه می نماید. رستوران تراس طلایی غذاهای کباب شده دریایی سرو می نماید. می توانید غذای خود را در اتاق سفارش دهید.

هتل ایبیس پاتایا | ibis پاتایا

این هتل 3 ستاره پاتایا، تنها 6 دقیقه تا ساحل پیاده روی است. هتل ایبیس پاتایا ibis پاتایا در قلب شهر پاتایا واقع شده است و مغازه های مختلف سوغاتی، رستوران ها، بوتیک ها و کافه های فراوانی در اطراف آن یافت می شود. به نسبت هزینه ای که برای اقامت در این هتل می کنید امکانات رفاهی و تفریحی مناسبی دریافت خواهید کرد. در ادامه خصوصیات رفاهی و تفریحی هتل ایبیس پاتایا که از بهترین هتل های 3 ستاره پاتایا است را با هم مرور می کنیم.

خدمات رفاهی و تفریحی هتل ایبیس پاتایا

امکانات این هتل 3 ستاره برای راحتی شما فراهم شده است. به عنوان مثال، دسترسی به پارکینگ عمومی درخیابان نزدیک هتل با پرداخت هزینه جداگانه یا پارکینگ خود هتل که رایگان است برایتان فراهم است. ضمناً ترانسفر فرودگاهی به همراه خدمات حمل و نقل رایگان در اختیار شما مهمانان قرار می گیرد. کارکنان هتل به زبان تایلندی، بلغاری و انگلیسی صحبت می نمایند. ورود به هتل ایبیس پاتایا، از ساعت 2 بعد از ظهر به بعد می باشد و برای خروج، حتما باید تا ساعت 12 ظهر، اتاق خود را تحویل دهید و میز پذیرش به صورت شبانه روزی جوابگوی شما خواهد بود. این هتل دوستدار حیوانات بوده و می توانید حیوانات خانگی خود را به همراه بیاورید در حالی که تبدیل ارز، میز راهنمای گردشگری و انبار چمدان رایگان، در یکی از بهترین هتل های 3 ستاره پاتایا فراهم شده است. وجود آسانسور، اینترنت وای فای رایگان در تمام اتاق ها و در فضای عمومی هتل، میز پذیرش و نگهبانی به صورت شبانه روزی در دسترس شما خواهد بود. خدمات خشکشویی، اتوشویی و اتوکشی هزینه اضافی برایتان در بر خواهد داشت. برای افراد ناتوان و کم توان امکاناتی چون ویلچر فراهم است همچنین اگر برای سفر های کاری به پاتایا سفر می کنید، می توانید از خدمات فکس یا فتوکپی هتل ایبیس پاتایا به همراه اتاق های همایش و جلسات و با پرداخت هزینه ای جداگانه بهره ببرید. فضاهایی به افراد سیگاری و اتاق هایی برای افراد غیر سیگاری اختصاص داده شده است.

در استخر فضای باز هتل خود را خنک کنید یا یک دوچرخه از هتل کرایه کنید و با آن برای کشف پاتایا به بیرون هتل بزنید. در این منطقه کافه ها، مغازه ها و مکان های شب زنده داری فراوانی وجود دارد. برای شما خانواده هایی که به پاتایا سفر می کنید، استخر بچه ها و اتاق های خانوادگی هم در این هتل یافت می شود. این هتل دارای رستورانی است که غذاهای محلی و بین المللی خوشمزه سرو می نماید. لذت بردن از غذاهای معروف تایلندی در رستوران د تیست The Taste یا یک نوشیدنی خنک درسالن هتل، توصیه می شود. برای دریافت تور شهری پاتایا یا کرایه دوچرخه، باید به میز پذیرش هتل مراجعه کنید.

هتل ال کی رزیدنس پاتایا |LK Residence

این هتل که یکی از بهترین هتل های 3 ستاره پاتایا می باشد، در یک کیلومتری از جاذبه هایی مانند خیابان واکینگ پاتایا، کافه هارد راک و باغ رویال پلازا واقع شده است. فاصله اش با فرودگاه سووارنابومی در بانکوک، حدود 86 کیلومتر از هتل است. دارای یک استخر زیبا در فضای باز به همراه اتاق بخار و سونا است. رستوران این هتل انواع غذاهای بین المللی را ارائه می دهد، در ادامه به آنالیز سایر ویژگی های رفاهی و تفریحی این هتل خواهیم پرداخت.

خدمات رفاهی و تفریحی هتل ال کی رزیدنس پاتایا

خدمات رفاهی این هتل شامل مرکز تجاری و پارکینگ خودرو بدون هزینه اضافی می باشد. همچنین پذیرش 24 ساعته هتل و راهنمای خدمات تور و بلیط به مهمانان ارائه می شود و شما می توانید از انبار چمدان موجود در این هتل نیز در مواقع ضروری استفاده نمایید. قسمت نظافتی هتل شامل نظافت روزانه می باشد و دیگر خدمات شست و شو نظیر اتوشویی، خشکشویی و اتوکشی هزینه جداگانه دارد. خدمات حمل و نقل فرودگاه با هزینه اضافی، صبحانه با هزینه اضافی، خدمات لیموزین یا تاکسی شهری، خدمات تبدیل ارز، ایستگاه کامپیوتر، دستگاه فکس و کپی و روزنامه رایگان در لابی از دیگر خدمات رفاهی یکی از بهترین هتل های 3 ستاره پاتایا محسوب می شود. اینترنت وای فای به صورت رایگان در تمام محوطه های هتل از جمله رستوران ها، لابی و دیگر محوطه های عمومی در دسترس است. کارکنان چند زبانه این هتل به زبان های تایلندی و انگلیسی صحبت می نمایند. برای پذیرش و اخذ اتاق می توانید از ساعت 14:00 تا 24:00 اقدام کنید و جهت تحویل دادن اتاق باید تا قبل از ساعت 12:00 اقدام کنید.

در این هتل 3 ستاره امکانات تفریحی از جمله استخر در فضای باز (تمام سال)، اتاق بخار، مرکز تناسب اندام و سونا به چشم می خورد. همچنین دارای رستوران یک کافه می باشد که مهمانان این هتل می توانند از محیط دلنشین این کافه استفاده نمایند و نوشیدنی دلخواه خود را سفارش دهند.

هتل سنتر پاتایا | پاتایا Centre Hotel

این هتل در شهر پاتایا و در خط ساحلی واقع شده است و با کمتر از 10 دقیقه پیاده روی از هتل به پارک بالی چینگ و جشنواره مرکزی ساحل پاتایا خواهید رسید. این هتل که از بهترین هتل های 3 ستاره پاتایا به شمار می رود، دارای یک استخر بی نظیر با منظره ای زیبا می باشد. همه اتاقها دارای منظره اقیانوس یا شهر هستند و با امکانات کامل تجهیز شده اند. رستوران این هتل، ترکیبی از غذاهای تایلندی، آسیایی و بین المللی را در اختیار شما می گذارد، در حالی که کافه به صورت 24 ساعته از مهمانان خود با انواع نوشیدنی ها پذیرایی می نماید. این هتل از نظر موقعیت، برای خرید و سرگرمی مناسب است و بسیاری از جاذبه های معروف شهر پاتایا با تنها 10 دقیقه رانندگی در دسترس هستند و با مغازه ها، رستوران ها و مراکز خرید های و مناطق پر جنب و جوش شهر فقط یک پیاده روی کوتاه فاصله دارد.

خدمات رفاهی و تفریحی هتل سنتر پاتایا

این هتل دارای امکاناتی از قبیل خدمات برگزاری رویدادها و مجالس، خدمات حمل و نقل فرودگاه با هزینه اضافه، مرکز تجاری، تبدیل ارز و خدمات تور و بلیط را به مهمانان خود ارائه می دهد. ارائه صبحانه با هزینه اضافه، هتل مجهز به پارکینگ رایگان می باشد. ارائه خدمات نگهبانی نیز از دیگر خدمات این هتل به شمار می رود. همچنین سایر امکانات و خدمات این هتل شامل امکانات تجاری از قبیل دستگاه فکس و فتوکپی می باشد. خدمات 24 ساعته میز پذیرش که امور چک این و چک اوت شما را سریعا انجام می دهند از دیگر خدمات هتل به شمار می رود.

کارکنان مهربان این هتل که به زبان های تایلندی و انگلیسی صحبت می نمایند، آماده خدمت هستند. امکان ورود حیوانات خانگی میسر نمی باشد و در صورتی که احتیاج به خدمات خشکشویی داشتید اطلاع داشته باشید که این هتل خدمات خشکشویی با هزینه اضافه را ارائه می دهد. صندوق امانات، دسترسی به قهوه و چای در مناطق مشترک و انبار چمدان هم در یکی از بهترین هتل های 3 ستاره پاتایا در دسترس است و علاوه بر این، مجهز به اینترنت وای فای رایگان می باشد که در بخش های عمومی از جمله لابی، سالن اصلی و کافی شاپ در دسترس است. ورود به هتل از ساعت 14 بعد از ظهر تا 18 می باشد و برای خروج، حتما باید از ساعت 7 تا قبل ساعت 12 ظهر، اتاق خود را تحویل دهید.

امکانات تفریحی این هتل شامل استخر در فضای باز (فصلی)، استخر در فضای باز (تمام سال)، آبگرم و مرکز سلامتی (هزینه اضافی)، مرکز تناسب اندام، مبلمان فضای باز و سونا می باشد، همچنین دارای یک رستوران و یک کافه است که انواع نوشیدنی ها را ارائه می دهد و مهمانانش می توانند نوشیدنی دلخواه خود از کافه از فضای دلنشین این کافه لذت ببرند.

منبع: الی گشت
انتشار: 26 تیر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 209

به "بهترین هتل های 3 ستاره پاتایا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین هتل های 3 ستاره پاتایا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید