تاریخ انتشار سومین قسمت بازی The Walking Dead تعیین شد

به گزارش مجله باهام، به گفته استودیو Skybound Games، سومین قسمت بازی The Walking Dead: The Final Season در روز 25 دی (15 ژانویه) روانه بازار می گردد. این قسمت که Broken Toys نام دارد، قرار بود در 15 آبان منتشر گردد اما با تعطیل شدن استودیو تل تیل گیمز روند ساخت این اثر برای مدتی متوقف شد. پس از آن Skybound - که مالکیت The Walking Dead را در اختیار دارد - تعدادی از سازندگان بازی را به استخدام خود در آورد و ساخت قسمت های باقی مانده را ادامه داد.

تاریخ انتشار سومین قسمت بازی The Walking Dead تعیین شد

جانی اُدل از استودیو Skybound درباره تیم سازنده بازی چنین گفت: تیم سازنده تمام کوشش خود را می نماید که این فصل را با همان کیفیتی که هواداران مستحق آن هستند، به سرانجام برساند.

او در ادامه توضیحات خود اضافه نمود که با عرضه شدن قسمت سوم بازی، تمامی بازی کنان یک به روزرسانی دریافت خواهند کرد. اگر پیش از این تمامی قسمت های The Walking Dead: The Final Season را خریداری نموده باشید، همچنان به باقی قسمت ها دسترسی خواهید داشت و می توانید آن ها را تجربه کنید.

هنوز تاریخ انتشاری برای قسمت چهارم و آخر این اثر در دست نداریم. با این وجود استودیو سازنده گفت که مراحل ساخت بازی به خوبی پیش می رود و ساخت دو قسمت باقی مانده هم از همان ماه نوامبر شروع شده بود.

در آخر به مناسبت اعلام این خبر، یک تریلر کوتاه از بازی به نمایش گذاشته شده. در این تریلر جدا از اینکه نگاهی به کلمنتاین و دوستانش می اندازیم، بخشی کوچکی از داستان قسمت سوم هم متوجه می شویم.

منبع: Eurogamer

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 19 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 112

به "تاریخ انتشار سومین قسمت بازی The Walking Dead تعیین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاریخ انتشار سومین قسمت بازی The Walking Dead تعیین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید