تصمیم گیری اتحادیه جهانی کشتی برای رویداد های سال 2020 ، لالوویچ: با هم به موفقیت خواهیم رسید

به گزارش مجله باهام، کمیته اجرایی اتحادیه جهانی طرح عملیاتی رویداد های به جامانده سال 2020 را بیان کرد.

تصمیم گیری اتحادیه جهانی کشتی برای رویداد های سال 2020 ، لالوویچ: با هم به موفقیت خواهیم رسید

به گزارش ، پس از تصمیم لغو و به تعویق انداختن رقابت های بین المللی کشتی، تا 10 شهریور ماه 1399، کمیته اجرایی اتحادیه دنیای کشتی دنیای اخیرا برای تهیه یک برنامه عملی برای رویداد های به جامانده در سال 2020 تشکیل جلسه داد.

این طرح شامل شرایط و معیار هایی است که در صورت اطمینان از تضمین سلامت و ایمنی ورزشکاران و سایر شرکت نمایندگان، امکان برگزاری رویداد ها را فراهم می آورد. در مسابقات، شرایط بهداشتی عمومی، امکان سفر به / از کشور و اقدامات جدی حفاظتی مرتبط با جلوگیری از تأثیر COVID-19 بر رقابت ها باید رعایت گردد.

این اقدامات حفاظتی و بهداشتی کماکان توسط کمیسیون های مختلف UWW (اتحادیه دنیای کشتی) و کارشناسان در حال آنالیز است تا بتوان رقابت ها را در امن ترین حالت ممکن برگزار کرد.

اتحادیه دنیای کشتی همچنین همکاری و ارتباطش را با سازمان بهداشت دنیای (WHO) و بخش پزشکی کمیته بین المللی المپیک (IOC) حفظ خواهد نمود تا در مورد این جزئیات مهم به روز بماند.

هر مسابقه ای که قرار به برگزار شدن آن در سال 2020 باشد باید از معیار هایی که توسط کمیته اجرایی معین شده است پیروی کند و برای برگزاری هر مسابقه باید 8 تیم از 10 تیم برتر رنکینگ و حداقل 70 ٪ کشور های شرکت نماینده سال قبل در آن حاضر باشند (بر اساس حضور ورزشکار سال قبل).

برای دریافت تاییدیه نهایی، شرایط و معیار های رقابت باید دو ماه قبل از آغاز مسابقه توسط UWW و برگزارنمایندگان محلی تأیید گردد. در صورت تامین تمامی معیارها، بهترین سناریو این خواهد بود که مسابقات زیر در این تاریخ ها برگزار گردد:

  • مسابقات قهرمانی نوجوانان اروپا - به میزبانی لهستان در شهری که متعاقبا اعلام می گردد، 14 الی 20 مهرماه 1399
  • مسابقات قهرمانی جوانان اروپا - اسکوپیه، مقدونیه 28 مهر تا 4 آبان 1399
  • مسابقات دنیای U23 - تامپره فنلاند. 3 الی 9 آذر 1399

به منظور یاری به کاهش ریسک و کنترل ایمنی رویدادها، کمیته اجرایی همچنین تصمیم گرفت مسابقات قهرمانی جوانان دنیا را تا ماه دسامبر به تعویق بیاندازد و مسابقات دنیای جوانان و بزرگسالان را با هم برگزار نمایند. بلگراد میزبان هر دو رقابت خواهد بود.

  • مسابقات دنیای جوانان- بلگراد، صربستان 14 الی 20 آذر 2020
  • مسابقات قهرمانی بزرگسالان دنیا - بلگراد، صربستان 22 الی 30 آذر 2020

مسابقات قهرمانی قاره ای توسط شورای هر قاره آنالیز می گردد و امکان برگزاری هر مسابقه با توجه به شرایط همه گیری بیماری در هر منطقه معین می گردد.

هیئت اجرایی همچنین تصمیم گرفت که چنانچه شرایط برای مسابقات دنیای جوانان مناسب نباشد آنگاه ممکن است مسابقات قاره ای آن رده جایگزینش گردد. به عنوان مثال، در صورت عدم وجود شرایط برای مسابقات دنیای U-23، مسابقات قهرمانی اروپا U-23 ممکن است در آن تاریخ ها برگزار گردد.

هیئت اجرایی در ماه آگوست مجددا تشکیل جلسه خواهد داد و هر گونه تصمیمات جدید را بر اساس شرایط همه گیری ویروس کرونا به اطلاع جامعه کشتی خواهد رساند.

نناد لالوویچ، رئیس اتحادیه دنیای کشتی گفت: اتحادیه دنیای نهایت احترام و تقدیر را برای تمام میزبانان بخاطر فداکاری و تعهد خود در پذیرش میزبانی مسابقات در این ایام سخت قائل می باشد

ما می خواهیم از کل جامعه کشتی بخاطر حمایت و انعطاف پذیری آن ها در سازگاری با شرایطی که روزانه در حال تغییر است تشکر کنیم. با هم چه در داخل و چه در خارج تشک به موفقیت خواهیم رسید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 10 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 1210

به "تصمیم گیری اتحادیه جهانی کشتی برای رویداد های سال 2020 ، لالوویچ: با هم به موفقیت خواهیم رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصمیم گیری اتحادیه جهانی کشتی برای رویداد های سال 2020 ، لالوویچ: با هم به موفقیت خواهیم رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید