تغییر ساعت کاری اصناف مشهد در ماه مبارک رمضان

به گزارش مجله باهام، رئیس اتاق اصناف مشهد از تغییر ساعت کاری اصناف مشهد همزمان با ماه مبارک رمضان اطلاع داد.

تغییر ساعت کاری اصناف مشهد در ماه مبارک رمضان

محمود بنانژاد گفت: نحوه فعالیت بعضی از اصناف همزمان با ماه مبارک رمضان در این کلانشهر تغییر نموده است و واحدهای صنفی باید ساعت کاری و ملاحظات اجتماعی در نظر گرفته شده را به منظور حفظ حرمت روزه داران رعایت نمایند.

او گفت: در ایام ماه مبارک رمضان پذیرایی و سرو غذا و نوشیدنی از اذان صبح تا اذان مغرب برای همه واحدهای صنفی در مشهد شامل رستوران، فروش اغذیه، فست فود، آبمیوه، بستنی و سوپرمارکتها و غیره ممنوع است.

رئیس اتاق اصناف مشهد گفت: صنف فروش بستنی و فالوده از ساعت 19 مجاز به عرضه محصول خود به صورت بسته بندی و بیرون بر و صنف کبابی، کله پزی و آشپرخانه از ساعت 17 مجاز به فروش و عرضه محصول خود به صورت بیرون بر هستند.

بنانژاد گفت: کلیه فست فودها شامل ساندویچ، پیتزا و مرغ بریان از ساعت 17 مجاز به عرضه و صرفا به صورت بیرون بر بوده و تحت هیچ شرایطی مجاز به پذیرایی در محل واحد صنفی نخواهند بود.

رئیس اتاق اصناف مشهد گفت: ساعت کاری نانوایی های آزادپز و یارانه ای همزمان با ایام ماه مبارک رمضان در شیفت صبح از ساعت 8 تا 13 و در شیفت عصر از ساعت 16 تا حداقل نیم ساعت بعد از اذان مغرب است، نانوایی هایی که مایل به فعالیت بعد از این ساعت هستند به شرط رعایت سهمیه آردشان، می توانند نان پخت و عرضه نمایند.

خبرنگاران خراسان رضوی مشهد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 5 خرداد 1401 بروزرسانی: 5 خرداد 1401 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 2152

به "تغییر ساعت کاری اصناف مشهد در ماه مبارک رمضان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تغییر ساعت کاری اصناف مشهد در ماه مبارک رمضان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید