تکذیب ادعای نشت اطلاعات مشتریان بانک ملی ایران

به گزارش مجله باهام، خبرگزاری خبرنگاران-بانک ملی ایران ادعای نشت اطلاعات مشتریان این بانک را تکذیب کرد.

تکذیب ادعای نشت اطلاعات مشتریان بانک ملی ایران

به گزارش خبرنگاران ، در پی طرح بعضی ادعاها در فضای مجازی مبنی بر نشت اطلاعات مشتریان ، این بانک طی اطلاعیه ای اعلام نمود: بانک ملی ایران به عنوان بانکی پیشرو در ارائه خدمات دیجیتال و غیر حضوری به موازات توسعه سرویس ها و زیرساخت های مبتنی بر فناوری اطلاعات، توسعه و تمرکز بر امنیت اطلاعات را نیز همیشه مد نظر داشته است. در عین حال این بانک همیشه از تجهیزات، کنترل ها، سیاست ها و روال های امنیت اطلاعات مبتنی بر استانداردها و روش ها و الزامات بالادستی به منظور ارتقای مداوم سازمان دهی امنیت اطلاعات بهره جسته است .

در این اطلاعیه آمده است : بانک ملی ایران با توجه به اعتماد بالای مشتریان و جایگاه ویژه آرا و نظرات آنها و نیز به منظور شفاف سازی موضوع ، این ادعا را به سرعت پیگیری کرد و تیم های امنیت اطلاعات این بانک و شرکت های زیرمجموعه به منظور سنجش این ادعا نسبت به آنالیز اطلاعات سامانه ها اقدام کردند و در حال حاضر نیز آنالیز ها ادامه دارد، اما هیچ نتیجه ای مبنی بر صحت این ادعا حاصل نشده است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 9 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 9 اردیبهشت 1401 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 2133

به "تکذیب ادعای نشت اطلاعات مشتریان بانک ملی ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکذیب ادعای نشت اطلاعات مشتریان بانک ملی ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید