جزیره جیمز باند پوکت

به گزارش مجله باهام، جزیره جیمزباند در خلیج فانگ نا جذابیت های اطراف شهر پوکت است.

جزیره جیمز باند پوکت

جزیره جیمز باند پوکت منطقه ای معروف در خلیج فانگ نا میباشد. دلیل نام گذاری این جزیره با این نام،به فیلمی از مجموعه فیلم های جیمزباند برمیگردد.(مردی با اسلحه طلایی)

ویژگی خاص این جزیره،وجود برآمدگی هایی بسیار، از جنس آهک بر روی دیواره های عظیم صخره های عمودیی است که در آب زمرد رنگ جزیره رشد نموده اند. یکی از این صخره ها با نام (کوه تاپو) به طرزی شگفت آور و غیرقابل باور در بین آب زمرد رنگ جزیره ایستاده است.

ویژگی های جزیره جیمز باند پوکت بسیار جالبند.

سوالی که پیش میاید این است که چرا این صخره به داخل آب نمیفتد؟ چرا با صخره بزرگتری که در کنارش واقع شده است برخورد نمیکند؟(صخره کوه پینگ گان)

محیط این جزیره به طور کلی جذاب و ارام است ولی در فصل اوج سفرها به تایلند،بسیاری از قایق ها برای دیدن این صخره اعجاب آور به جزیره جیمز باند میروند.

ویژگی های جزیره جیمز باند پوکت:

فانگ نا با وسعت تقریبی چهارصد کیلومتر مربع،خانه بیش از 100 جزیره میباشد که اکثر آنها به خاطر خاص بودن و جدابیتشان میتوانند در کتاب رکورد های گینس ثبت شوند!

جزیره جیمز باند پوکت با صخره استواری که سالیان سال در میان آب ایستاده، از زمان نمایش فیلم جیمز باند در این جزیره(1974)، به یکی از بزرگترین جاذبه های گردشگری فانگ نا تبدیل شده است.

خوشبختانه این منطقه تحت نظارت میباشد و در نتیجه،هیچ گونه قایقی حق ندارد بیش از حد مجاز به این صخره نزدیک گردد. برای تماشای زیبایی های جزیره جیمز باند تنها دو راه وجود دارد.

یکی قایق ها و دیگری تماشای جزیره از روی صخره کوه پینگ گان

صخره کوه پینگ گان نشانه ای عظمت و قدرت طبیعت و قدرتمندی آن است.

درون این صخره بزرگ غارهای کوچجیمز کی وجود دارد.گشت و گذار داخل این غارها به نظر بسیار جذاب و هیجان انگیز است! بهتر اینکه شما میتوانید از این غارها صنایع دستی و سوغاتی نیز بخرید!

چه چیزهایی باید در خصوص جزیره جیمزباند بدانیم؟

این منطقه مکان مناسبی برای قایق سواری و کشتیرانی است.بیشتر تور تایلند به جزیره جیمزباند گذری بر دیگر جزایر معروف نزدیک نیز دارند.در منطقه کوه پانویی استراحت کوتاهی میکنند و به صرف ناهار میپردازند. این منطقه،جزیره ای مسلمان نشین است که اکثریت جمعیت آن ماهیگیر هستند.در نود درصد مواقع تور ها پلاستیک هایی برای محافظت از دوربین های شما دارند ولی حتی الامکان دوربین های ضد آب همراه داشته باشید.اگر خواهان آزادی عمل بیشتری هستید،میتوانید یک قایق از اسکله سوراکول کرایه کنید با قیمتی نزدیک به 2000 بات و برای سه یا یا چهار ساعت.

قایق توانایی حداکثر ده سرنشین را دارد.

برای سفر با تور پوکت همراه ما باشید.
منبع: مرجع تایلند
انتشار: 17 تیر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 196

به "جزیره جیمز باند پوکت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزیره جیمز باند پوکت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید