حد و میزان خودتان را بدانید و درباره پرسپولیس صحبت نکنید

به گزارش مجله باهام، به گزارش خبرنگاران، یحیی گل محمدی در حاشیه مراسم تقدیر از مربیان سال فوتبال ایران گفت: عنوان مربی برتر سال را مدیون طرفداران پرسپولیس، همکاران و بازیکنان خودم هستم. مربی گری در ایران واقعاً طاقت فرساست. کار در اینجا واقعاً انگیزه و عشق به مربی گری می خواهد و من تا به حال توانستم آن را در خودم نگه دارم. از خانواده ام بابت صبر و طاقتی که در این جهت داشتند، تشکر می کنم.

حد و میزان خودتان را بدانید و درباره پرسپولیس صحبت نکنید

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه آیا بحث آموزش مربیان از سوی فدراسیون فوتبال تا کنون جدی گرفته شده است یا خیر؟ اضافه نمود: یکی از مسائل و گرفتاری های ما همین است. هیچ کاری در این زمینه نشده است. از 11 سال پیش که با تربیت یزد مربی گری را آغاز کردم تا همین الان هیچ حرکتی نکردم تا مربی رشد کند. خبری از بازدید از باشگاه های بزرگ جهان نیست و حتی جزوه چند صفحه ای هم دستمان ندادند تا مطالعه کنیم.

گل محمدی درباره عملکرد عزیزی خادم توضیح داد: راجع به این مسائل صحبت نمی کنم چون بحث مدیریتی کلان است.

وی درباره بحث سربازی دو بازیکن استقلال گفت: این اتفاق ممکن بود از سوی هر باشگاهی بیفتد. از طرف باشگاه پرسپولیس هیچکس درباره این موضوع صحبت نکرده است و اهمیتی به این موضوع نمی دهد اما متأسفانه روز گذشته مربی بدن ساز استقلال که نباید میکروفن جلوی او گرفت، درباره باشگاه بزرگ پرسپولیس صحبت می نماید. حد و میزان خودتان را در جایی که هستید، بدانید. خواهش بنده این است که درباره تیم خودشان صحبت نمایند نه پرسپولیس.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در باره ناراحتی طرفداران این تیم از تساوی مقابل گل گهر سیرجان گفت: من به طرفداران حق می دهم. آنها دوست دارند که تیم قهرمان می گردد. لیگ مثل ماراتن است و باید تا آخرین لحظه کوشش کنیم. تا سرانجام لیگ هنوز فرصت زیادی مانده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 15 اردیبهشت 1401 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 2139

به "حد و میزان خودتان را بدانید و درباره پرسپولیس صحبت نکنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حد و میزان خودتان را بدانید و درباره پرسپولیس صحبت نکنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید