خبرنگاران استاندار: هیچ برنامه ای برای جدایی شهرستانی از استان مرکزی مطرح نیست

به گزارش مجله باهام، اراک - خبرنگاران - استاندار مرکزی گفت: بنده به عنوان یک مسئول در وزارت کشور اعلام می کنم که هیچ برنامه ای برای جدایی شهرستان ها و یا مناطقی از این استان به استان دیگری مطرح نیست.

خبرنگاران استاندار: هیچ برنامه ای برای جدایی شهرستانی از استان مرکزی مطرح نیست

سیدعلی آقازاده شامگاه دوشنبه در گفت و گوی ویژه خبری اضافه نمود: وزیر کشور در جریان سفر به قم بحث هایی که در فضای مجازی مبنی بر جداشدن بخشی از استان مرکزی و پیوستن به استان قم، مطرح شده را بیان نکرده است.

وی ادامه داد: جان کلام سخنان وزیر کشور این گونه بوده که یک شهرستان برای استان قم کافی نیست و باید با استفاده از ظرفیت خود استان قم، نسبت به اضافه کردن یک یا 2 شهرستان اقدام گردد.

به گفته استاندار مرکزی، سخنان وزیر کشور به این معنی نیست که از استان های همجوار شهر یا شهرهایی جدا و به قم بپیوندد که این موضوع صحت ندارد.

آقازاده توضیح داد: انتشار چنین اخباری آن هم در ماه های پایانی خدمت دولت دوازدهم و ایام انتخابات، یاس و ناامیدی را تشدید می نماید.

نماینده عالی دولت در استان مرکزی ادامه داد: با جدا شدن شهر یا منطقه ای از استان مرکزی مخالفیم و قطعا اگر بحثی مطرح باشد حتما آن را اعلام می کنیم چرا که نه این موضوع مطرح بوده و نه در آینده خواهد بود.

آقازاده به آخرین شرایط رنگ بندی کرونایی در استان مرکزی نیز اشاره نمود و اضافه نمود: شهرستان خمین همچنان در شرایط نارنجی و اراک مثل روزهای گذشته در شرایط زرد قرار گرفته است.

استاندار مرکزی از شهروندان درخواست کرد: آیین پنجشنبه آخر سال را به روزهای دیگر موکول نمایند و در روزهای دیگری به زیارت اهل قبور بروند.

وی همچنین شرح داد: ممنوعیت تردد شبانه در استان مرکزی از ساعت 21 به 22 و از 4 بامداد به 3 بامداد تقلیل داده شد.

استاندار مرکزی به آخرین شرایط حوادث چهارشنبه سوری نیز اشاره ای کرد و اضافه نمود: تا ساعاتی پیش اتفاق ناگواری درباره چهارشنبه آخر سال در استان مرکزی دریافت نشده و امیدواریم جوانان برای سلامت خود و خانواده مراعات بیشتری داشته باشند.

آقازاده ادامه داد: حدود 900 تن میوه شامل 300 تن سیب ، 600 تن پرتقال از فردا سه شنبه 26 اسفند تا آدینه 29 اسفند در استان مرکزی توزیع می گردد.

منبع: ایرنا
انتشار: 21 فروردین 1400 بروزرسانی: 21 فروردین 1400 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 1657

به "خبرنگاران استاندار: هیچ برنامه ای برای جدایی شهرستانی از استان مرکزی مطرح نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران استاندار: هیچ برنامه ای برای جدایی شهرستانی از استان مرکزی مطرح نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید