درمان رایگان 17 هزار بیمار لب شکری و ناهنجاری همراه تولد

به گزارش مجله باهام، به گزارش خبرنگاران، عبدالجلیل کلانتر هرمزی سرپرست گروه جراحان پلاستیک مناطق محروم، در ارتباط با برگزاری مراسم تجلیل از برگزیدگان مسئولیت های اجتماعی، گفت: این مراسم 25 آذر 97 در سالن همایش دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار می گردد.

درمان رایگان 17 هزار بیمار لب شکری و ناهنجاری همراه تولد

وی اضافه نمود: هر ساله موسسه ملی مرهم با همکاری نهادهایی همچون دانشگاه علوم پزشکی تهران از افرادی که در حوزه های مختلفی همچون پزشکی، مهندسی، اجتماعی، کشاورزی، شهری و... کار خیر برجسته انجام داده و بدون هیچ چشم داشتی اقدام موثر اجتماعی انجام داده باشند، تجلیل می نماید.

کلانتر هرمزی اعلام کرد: در مراسم سال جاری از 4 نفر در گروه مرهم، 4 نفر در دانشگاه علوم پزشکی تهران و 4 نفر از خیرین حوزه سلامت و چندین نفر دیگر به علت فعالیت های اجتماعی و انسان دوستانه تجلیل می گردد.

رئیس هیأت مدیره موسسه ملی مرهم و سرپرست گروه جراحان پلاستیک مناطق محروم در ارتباط با فعالیت موسسه ملی مرهم گفت: این مؤسسه یک مجموعه مردم نهاد بوده که 500 نفر عضو غیررسمی، 7 نفر هیأت مدیره و بیش از 40 نفر هیأت امنا دارد که طی 23 سفر به مناطق محروم از سال 87 تا سال جاری پزشکان خیر بیش از 17 هزار شکاف لب، کام و ناهنجاری همراه تولد، ویزیت و درمان رایگان انجام داده اند.

وی گفت: 1700 تا 1800 مورد از این آمارها مربوط در مناطق محروم انجام شده و بقیه موارد نیز افراد به سایر نقاط کشور اعزام و برای آنها درمان رایگان انجام شده است که می توان گفت بیش از 4500 نفر طی 10 سال گذشته رایگان ویزیت و عمل شده اند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 113

به "درمان رایگان 17 هزار بیمار لب شکری و ناهنجاری همراه تولد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درمان رایگان 17 هزار بیمار لب شکری و ناهنجاری همراه تولد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید