درگذشت هفت عضو خانواده یک ورزشکار بر اثر کرونا

به گزارش مجله باهام، کارل آنتونی تاونز، یکی از بازیکنان برجسته لیگ بسکتبال آمریکا (NBA) به حساب می آید که حالا با تیم مینه سوتا وارد فصل ششم حضور خود در این لیگ می گردد اما این بار با قلبی شکسته و روحیه ای آسیب دیده.

درگذشت هفت عضو خانواده یک ورزشکار بر اثر کرونا

او در یک پیغام ویدئویی که این هفته منتشر کرد این طور گفت: من سختی های زیادی را متحمل شده ام که مسلماً سخت ترین آنها در خصوص مادرم بود.

ژاکلین تاونز، مادر کارل، در ماه آوریل در اثر بیماری کووید 19 جان خود را از دست داد. اما تاونز این هفته در پیغام ویدئویی خود گفت از آن زمان تا به امروز شش عضو دیگر خانواده خود را نیز از دست داده است: شب گذشته تماسی داشتم و متوجه شدم که دایی ام را نیز از دست داده ام. فکر می کنم زندگی بیش از حد به من سخت گرفته است و باعث شده به چنین خبرهایی عادت کنم.

او می گوید همچنان کوشش می نماید که خانواده خود را از شر ویروس کرونا و بیماری کووید 19 در امان نگه دارد. پدرش هم به کرونا مبتلا شده بود اما حالش خوب شد: در هفت ماه گذشته تعداد زیادی تابوت دیده ام. اما هنوز هم افراد زیادی هم در خانواده خودم و هم در خانواده مادرم هستند که به کووید مبتلا شده اند. خودم هنوز دنبال راهی هستم که بدانم چرا چنین اتفاقی افتاده و اینکه چطور می توانم به بقیه یاری کنم. این مسئولیت سنگینی برای من است که بتوانم خانواده ام را نجات دهم و کارهای لازم را برای زنده نگه داشتن کسانی که اوضاع خوبی ندارند انجام دهم.

وقتی از کارل آنتونی سؤال شد آیا بسکتبال نوعی درمان برای روح او به شمار می رود؟ پاسخ داد در راه آماده شدن برای فصل جدید با سختی های زیادی روبرو شده است و اینکه از زمانی که مادرش در بیمارستان بستری شد و سپس جان خود را از دست داد، به هیچ وجه اوضاع روحی مناسبی نداشته است: من بسکتبال را بیشتر به این خاطر بازی می کنم که عاشق این بودم که ببینم اعضای خانواده ام بازی های من را تماشا می نمایند. همیشه دیدن مادرم در جمع تماشاگران باعث می شد لبخند بزنم و از بودن او لذت ببرم. اما از حالا به بعد بازی کردن برایم خیلی سخت می گردد. سخت است که بخواهم بگویم بازی کردن برایم نوعی درمان روحی به حساب می آید. اصلاً چنین چیزی نمی تواند باشد اما این شانس را به من می دهد که خاطرات خوب گذشته را برای خودم زنده کنم.

از زمان مرگ مادرش، آنتونی همیشه مردم را به جدی دریافت ویروس کرونا و بیماری کووید 19 ترغیب نموده است و مبالغی را نیز به مبارزه با این بیماری اختصاص داده است.

منبع: خبرورزشی

منبع: فرارو
انتشار: 16 دی 1399 بروزرسانی: 16 دی 1399 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 1475

به "درگذشت هفت عضو خانواده یک ورزشکار بر اثر کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درگذشت هفت عضو خانواده یک ورزشکار بر اثر کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید