دومین کنفرانس ملی اندیشه ها و فناوری های نوین علوم جغرافیایی در دانشگاه زنجان برگزار می گردد

به گزارش مجله باهام، دومین کنفرانس ملی اندیشه ها و فناوری های نوین در علوم جغرافیایی ایران هفتم اسفند در دانشگاه زنجان برگزار می گردد.

دومین کنفرانس ملی اندیشه ها و فناوری های نوین علوم جغرافیایی در دانشگاه زنجان برگزار می گردد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در دبیرستان استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، دومین کنفرانس ملی اندیشه ها و فناوری های نوین در علوم جغرافیایی ایران هفتم اسفند در دانشگاه زنجان برگزار می گردد.

اهداف این کنفرانس آشنایی با آخرین دستاورد های علمی و جدیدترین روش های اجرایی و پژوهشی انجام یافته در علوم جغرافیایی، تبیین اهمیت و صندلی استفاده از دستاورد های نوین در کیفی سازی پژوهش ها، تبادل تجربیات و دانش های مرتبط با آخرین اندیشه ها و فناوری های نوین در حوزه علوم جغرافیایی در سطح ملی و بین المللی، حرکت در راستا توسعه پایدار کشور، و تشویق محققان و پژوهش گران جوان به انجام مطالعه عنوان شده است.

این همایش در محور های جغرافیای سیاسی، جغرافیای نظامی، برنامه ریزی روستایی، برنامه ریزی شهری، ژئومورفولوژی و اقلیم شناسی برنامه ریزی شده است.

مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این کنفرانس 5 اسفند 98 معین شده و در حاشیه آن کارگاه های آموزشی معرفی و آموزش نرم افزار آشکارسازی تغییرات اقلیمی و پایش تغییرات مساحت سطحی و کاربری اراضی حوضه دریاچه ارومیه با استفاده از سنجش از دور برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 888

به "دومین کنفرانس ملی اندیشه ها و فناوری های نوین علوم جغرافیایی در دانشگاه زنجان برگزار می گردد" امتیاز دهید

1 کاربر به "دومین کنفرانس ملی اندیشه ها و فناوری های نوین علوم جغرافیایی در دانشگاه زنجان برگزار می گردد" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دومین کنفرانس ملی اندیشه ها و فناوری های نوین علوم جغرافیایی در دانشگاه زنجان برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید