رادوشوویچ ایران را ترک کرد، رادو: می خواستند پاسپورتم را بگیرند!

به گزارش مجله باهام، خبرگزاری خبرنگاران- رادوشوویچ دروازه بان دوم پرسپولیس بامداد امروز تهران را به مقصد کرواسی ترک نموده است.

رادوشوویچ ایران را ترک کرد، رادو: می خواستند پاسپورتم را بگیرند!

به گزارش خبرنگاران، در حالی که روز گذشته اعلام شد مدیران پرسپولیس بخشی از مطالبات بوژیدار رادوشوویچ را پرداخت کردند اما این گلر کروات بامداد امروز تهران به مقصد کرواسی ترک نموده است. بوژیدار رادوشویچ دروازه بان کروات تیم فوتبال پرسپولیس با وجود دریافت بخشی از مطالباتش از باشگاه، ایران را ترک کرد و به کرواسی بازگشت.

این دروازه بان طی هفته های گذشته به شدت نسبت به پرداخت نشدن مطالباتش گلایه مند بود و جلسات مختلفی را هم با مجید صدری برگزار کرد، اما با وجود اینکه باشگاه پرسپولیس روز گذشته 50 هزار یورو از مطالبات فصل گذشته رادوشویچ را پرداخت کرد، این بازیکن به دلیل پرداخت نشدن مطالبات فصل جاری اش ایران را ترک کرد و به کشورش بازگشت. ظاهراً رادوشویچ در جلسه روز گذشته با مدیران باشگاه پرسپولیس خواهان دریافت تمام مطالباتش شده است و قول مسئولان این باشگاه برای پرداخت 30 هزار یورو دیگر طی 20 روز آینده، با مخالفت دروازه بان کروات این تیم روبرو شده است و به همین خاطر رادوشویچ تصمیم به ترک ایران گرفته است.

باشگاه پرسپولیس به رادو وعده داد که در سه هفته آینده 15٪ از قراردادش را پرداخت می نماید. قرارداد رادوشویچ به وسیله محمدحسن انصاری فرد به مدت سه فصل دیگر تمدید شد و حالا همین تمدید قرارداد دردسر ساز شده است. پرسپولیس در دوره شکوری و سمیعی سه بار به رادو برای تسویه حساب وعده داد که هیچ یک عملی نشد و حالا همین خلف وعده سبب شده تا پرسپولیس در آستانه یک بحران اقتصادی نو قرار بگیرد.

رادوشویچ با اشاره به اینکه قصد شکایت از پرسپولیس را داشت، اظهار داشت که ساعتی قبل این شکایت را کنسل نموده که این موضوع نشان می دهد احتمالا او در پی توافق با باشگاه پرسپولیس است اما شنیده ها حاکی از آن است که مبلغ درخواستی وی با شرایط باشگاه پرسپولیس همخوانی چندانی ندارد.

سنگربان تیم پرسپولیس تهران درباره سفرش به کرواسی و ترک ایران صحبت نموده است. رادوشوویچ گفت: حتی همین 50 هزار یورو هم با تاخیر یک روزه به من پرداخت شد. بعلاوه یک توافقنامه به من پیشنهاد دادند که قبول کنم ایران را ترک نخواهم کرد چرا که از این موضوع نگران هستند. مشکل آنها این است که نمی خواهند به قدری به من پول بدهند که به صورت قانونی نتوانم قراردادم را فسخ کنم.

او در این باره اضافه نمود: از من خواستند تا پاسپورتم را به باشگاه بدهم که درخواست عجیبی بود. آنها به من احترام نگذاشتند. وقتی در تابستان [سمیعی] به من بدقولی کرد، من گفتم ولش کن، مهم نیست اما حالا به خاطر این بدقولی ها آماده ام تا ...

بوژیدار پس از ترک ایران ترجیح داد که درباره دلیل خروج به همان صحبت ها پیرامون احترام بسنده کند. او در پاسخ به این سوال که آیا از پرسپولیس شکایت خواهد نمود گفت: یک ساعت پیش می خواستم این کار را انجام دهم اما کنسل کردم.

رادو در انتها گفت: مدیران باشگاه مغز من را خسته کردند و عصبی ام کردند. من همواره برای پرسپولیس با تمام توان بازی کردم و همواره طرفداران را دوست داشتم.

باشگاه پرسپولیس به خروج رادوشوویچ از ایران واکنش نشان داد. باشگاه پرسپولیس اطلاعیه ای را درباره خروج بوژیدار رادوشویچ از ایران صادر کرد. رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس نوشت: باشگاه پرسپولیس با توجه به حساسیت های پیش رو و بازی فردا (پنجشنبه) برابر تیم طرفدار و میزبانی در استادیوم آزادی، در آینده ای نزدیک درباره آخرین شرایط بوژیدار رادوشوویچ به طرفداران پاسخ خواهد داد.

سایت رسمی پرسپولیس در ادامه شرح داده است: رادوشوویچ روز گذشته پس از حضور در باشگاه و دریافت مبلغ 50 هزار یورو، در پی توافق شفاهی با سیدمجید صدری رئیس هیئت مدیره و سرپرست باشگاه پرسپولیس، قول داد در تمرینات تیم حاضر گردد و طی سه هفته آینده، مبلغ 30 تا 40 هزار یورو دیگر دریافت کند، اما در عین ناباوری و بدون اطلاع باشگاه و کادر فنی، ایران را ترک کرد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 27 دی 1400 بروزرسانی: 27 دی 1400 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 2032

به "رادوشوویچ ایران را ترک کرد، رادو: می خواستند پاسپورتم را بگیرند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رادوشوویچ ایران را ترک کرد، رادو: می خواستند پاسپورتم را بگیرند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید