روزگار خوش سرکرده های داعش در زندانهای عراق با وجود جنایات

به گزارش مجله باهام، به گزارش خبرنگاران به نقل از المعلومه، یک منبع امنیتی عراقی امروز (دوشنبه) اعلام نمود که سرکرده های گروه تروریستی داعش در زندان های دولتی عراق در راحتی مطلق زندگی می نمایند و با وجود جنایت هایی که علیه نیروهای امنیتی و شهروندان انجام داده اند از تمامی خدمات بهره مند هستند.

روزگار خوش سرکرده های داعش در زندانهای عراق با وجود جنایات

این منبع گفت: سرکرده های گروهک های تروریستی و جنایتکار داعش که دست به کشتار علیه افراد منتسب به نیروهای امنیتی و شهروندان زده اند، در زندان های دولتی در رفاه و آسایش کامل هستند از جمله در اختیار داشتن اینترنت، موبایل و تمامی آنچه احتیاج دارند.

منبعی امنیتی مذکور اضافه کرد: راز پشت پرده این اقدامات و کوچک شمردن خون فرزندان مردم عراق را نمی دانیم. طرف های سیاسی متنفذ درون زندان های مرکزی آنچه سرکرده های شاخص تروریستی احتیاج داشته باشند را در اختیار آنان می گذارند بدون اینکه علت تعطیل شدن احکام اعدام علی رغم اعتراف به کشتار نیروهای امنیتی و مردم در مقابل قاضی دادگاه معین گردد.

احکام اعدام و حبس ابد صادر شده علیه بسیاری از سرکرده های تروریستی داعش در زندان الحوت در ناصریه عراق منتظر فرمان اجرایی آن است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 بهمن 1399 بروزرسانی: 29 بهمن 1399 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 1550

به "روزگار خوش سرکرده های داعش در زندانهای عراق با وجود جنایات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روزگار خوش سرکرده های داعش در زندانهای عراق با وجود جنایات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید