ساخت 20 فیلم و 200 کلیپ تبلیغات گردشگری کرمانشاه شروع شد

به گزارش مجله باهام، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه از شروع ساخت فیلم و کلیپ های تبلیغاتی از جاذبه های گردشگری استان برای رویداد بین المللی گردشگردی کرمانشاه 2020 اطلاع داد.

ساخت 20 فیلم و 200 کلیپ تبلیغات گردشگری کرمانشاه شروع شد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه امید قادری امروز شنبه 30 فروردین 99، با اشاره به در پیش بودن رویداد گردشگری کرمانشاه 2020 در پاییز سال جاری، اظهار کرد: به منظور معرفی هرچه بهتر جاذبه های گردشگری استان برای این رویداد عظیم برنامه هایی را طرح ریزی نموده ایم که از جمله آنها تهیه فیلم ها و کلیپ های کوتاه از جاذبه های گردشگری شهرستانهای مختلف استان است.

او از شروع اجرای این پروژه خبرداد و توضیح داد: باتوجه به اینکه در این زمان از فصل بهار شاهد زیبایی های شگفت انگیزی در شهرستان های غربی استان هستیم، ساخت فیلم و کلیپ های تبلیغاتی از جاذبه های گردشگری این مناطق را در چند روز اخیر شروع نموده ایم.

مدیرکل میراث فرهنگی استان اضافه نمود: تصویربرداری از جاذبه های گردشگری شهرستانهای غربی استان حدود یک هفته ای طول می کشد و پس از آن فیلمبرداری دیگر جاذبه های گردشگری استان انجام خواهد گرفت.

او بابیان اینکه در این پروژه 20 فیلم و 200 کلیپ کوتاه تهیه می گردد، بیان کرد: کوشش شده تا به معرفی جاذبه های تاریخی، طبیعی و فرهنگی، صنایع دستی، آداب و رسوم، سنن و آیین های باستانی مناطق مختلف استان به دو زبان فارسی و انگلیسی بپردازیم.

قادری افزود: برای تهیه فیلم و کلیپ از جاذبه های گردشگری استان از یک تیم حرفه ای دعوت به کار شده و طبق برنامه ظرف یک ماه آینده این پروژه تبلیغاتی به اتمام می رسد.

او توضیح داد: در نظر داریم با اتمام مراحل فیلمبرداری از این جاذبه ها، فیلم ها و کلیپ های تهیه شده را به شکل گسترده و وسیعی در فضای مجازی و رسانه ملی انتشار دهیم تا مردم ایران با جاذبه های گردشگری استان و رویداد گردشگری کرمانشاه 2020 بیشتر آشنا شوند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 24 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 1058

به "ساخت 20 فیلم و 200 کلیپ تبلیغات گردشگری کرمانشاه شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت 20 فیلم و 200 کلیپ تبلیغات گردشگری کرمانشاه شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید