سفر به مالزی ، در جاهای دیدنی مالزی خوشگذرانی کنید!

به گزارش مجله باهام، اگر به دنبال مقصدی هستید که از نظر فرهنگی و طبیعی غنی باشد و دارای جاذبه های مختلفی در این موارد باشد، مالزی گزینه مناسبی در در آسیا می باشد. در مالزی می توان تجربه های مختلف و هیجان انگیزی داشت که نسبت به دیگر سفرهایی که داشته اید، سفر به مالزی و تماشای جاهای دیدنی مالزی و جاذبه های گردشگری مالزی تجربه ای متفاوت است. در این مطلب سعی نموده ایم بعضی از جاذبه ها و مکان های دیدنی این کشور را به شما معرفی کنیم.

سفر به مالزی ، در جاهای دیدنی مالزی خوشگذرانی کنید!

با تور مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید.

کوه کینَبالو (Kinabalu)

از مجموعه جاهای دیدنی مالزی این کوه در رشته کوه Crocker Range برنئو واقع در ایالت صباح است. قله کینبالو بک کوه مقدس برای بومیان است. برای آن که از این کوه صعود کنید با توجه به محدودیت هایی که پارک صباح برای صعود در نظر گرفته است، در سفر به مالزی باید حتما در سایت رسمی مربوط به آن، ثبت نام کنید تا مجوز صعود را دریافت کنید. برای صعود به قله این کوه، دو روز باید وقت گذاشت.

غار مولو (Mulu)

در مجموعه جاذبه های گردشگری مالزی این غار که در پارک ملی Gunung Mulu در جزیره برنئو، قرار گرفته است، به شکل اتاق است و بزرگ ترین غار اتاقی در جهان می باشد. غار مولو در یونسکو ثبت شده است. برای بازدید از آن به وسیله راستا Headhunter باید از تورهای موجود برای سفر به مالزی و تماشای این مکان از جاذبه های گردشگری مالزی بهره ببرید.

معبد غارهای باتو

از جمله جاهای دیدنی مالزی که شهرت جهانی دارد و بسیار محبوب است این معبد می باشد. این معبد غارهای باتو در سلانگور قرار گرفته و برای دسترسی به آن می توان از قطارهای KTM Commuter استفاده کرد. از ایستگاه KL Sental تا Batu Caves حدود 20 دقیقه فاصله است. اگر در زمان جشن تایپوسام به این محل سفر کنید، از این معبد و غارها در سفر به مالزی لذت بیشتری را خواهید برد و فرهنگ این کشور بیشتر آشنا خواهید شد.

غار Gua Kelam

در سفر به مالزی این غار در ایالت پرلیس (به معنای شهر کانگار) قرار گرفته است و به صورت آهکی می باشد که در بین غارهای مالزی در سفر به مالزی جز غارهای جالب توجه می باشد.

برج کوالالامپور

در برج کوالالامپور بین ماه های سپتامبر و اکتبر رویدادی برگزار می گردد که در آن از 20 کشور جهان، حدود 100 نفر شرکت می نمایند. این رویداد بیس جامپینگ، پرش از ارتفاع بدون طناب است که در 4 روز برگزار می گردد.

غذاهای ایالت Penang

این ایالت از نظر غذایی، یکی از مکان های مهم و اصلی در جهان است و غذایی که بیشتر از همه معرف این ایالت است، Char Koey است. در این ایالت همچنین می توانید گشت و گذاری داشته باشید و از محیط آن در سفر به مالزی لذت ببرید.

ایالت Malacca

ایالت مالاکا، آثار تاریخی بسیاری به دلیل آن که در گذشته مستعمره انگلیس، پرتغال و هلند بوده است، دارد. بناهاب تاریخی موجود در این ایالت نشان دهنده فرهنگ چینی و مالایی است. از جمله آثار تاریخی این ایالت می توان به میدان سرخ، تپه سنت پل و قلعه AFamosa اشاره نمود.

فستیوال کلانتان

اواخر ماه مه یا اوایل ماه ژوئن در ایالت کلانتان، فستیوالی 5 روزه در سال Gating برگزار می گردد که در آن بادبادک های سنتی این منطقه به نام Wau Puyuh را در آسمان به پرواز در می آورند.

پارک ملی Taman Negara

این پارک ملی واقع در ایالت Pahang یکی از جاهای دیدنی مالزی برای کسانی است که بار اول به این کشور سفر می نمایند. در این پارک ملی می توان بلندترین پل معلق جهان را دید که 530 متر طول و 40 متر ارتفاع تا زمین دارد. این پارک ملی دارای طبیعت و حیات وحش بسیار زیبایی است که گشت و گذار در آن را حتما به شما پیشنهاد می دهیم.

چتربازی

از جمله تفریحات پرطرفدار در مالزی چتر بازی است که می توانید چنین تجربه ای را در لنکاوی داشته باشید. در این جا مربیانی برای آموزش و همراهی شما وجود دارند و در حین چتر بازی از شما فیلم برداری می گردد تا این لحظات ثبت شوند.

بالن سواری

سالانه در ماه مارس در شهر پوتراجایا، فستیوالی 3 روزه برگزار می گردد که در طی هر روز بالن های دو بار در ساعت های 7 صبح و 6 بعد از ظهر به پرواز در می آیند.

قهوه سفید ایپوه

قهوه سفید نوشیدنی رسمی مالزی است و در بردارنده بخشی از تاریخ این کشور است. در واقع ظاهر سفید این قهوه به دلیل وجود شیر است. بهترین قهوه سفیدی که می توانید در این کشور بخورید در شهر ایپوه واقع در ایالت پراک است.

پارک لگولند

اولین لگولند در آسیا، این لگولند موجود در اسکندر فوتری جوهور کشور مالزی قرار گرفته است. این پارک 310 هزار مترمربعی دارای دو بخش آبی و پارک موضوعی است که برای صرفه جویی در هزینه ها پیشنهاد می کنیم برای بازدید از این دو بخش بلیت ترکیبی آن را تهیه کنید.

جزایر پرهنتیان

در سواحل این جزایر، غواصی یکی از بهترین تفریحات است که در عمق آب می توانید لاک پشت های بسیار بزرگی را ببینید که به دلیل آسیب دیدن از سوس گردشگران دیگر به ساحل برنگشتند. بهترین زمان برای غواصی در این جا بین ماه های مارس و اکتبر است.

ایالت Negeri Sembilan

در این ایالت می توان معماری به خصوصی را دید که به دست مرم سوماترای غربی که در این جا زندگی می کردند به وجود آمده است. یکی از بناهای این ایالت به نام Astana Besar Seri Menanti جز 10 بنای تاریخی میراث ملی مالزی است.

لابوآن (Labuan)

این منطقه به عنوان مروارید برنئو شناخته می گردد و جز نواحی فدرال مالزی به حساب می آید. در این جا می توانید غذاهای دریایی بسیار خوشمزه ای را با قیمت بسیار مناسب میل کنید و همچنین از منظره ساحل استفاده ببرید.

منبع: همگردی
انتشار: 19 شهریور 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 321

به "سفر به مالزی ، در جاهای دیدنی مالزی خوشگذرانی کنید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر به مالزی ، در جاهای دیدنی مالزی خوشگذرانی کنید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید