شکوه نمایشگاه صنایع دستی تحسین برانگیز است

به گزارش مجله باهام، مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان مرکز با تأکید بر این که شکوه و زیبایی محصولات صنایع دستی در این نمایشگاه جذاب و تحسین برانگیز است، گفت: از برگزارکنندگان این نمایشگاه قدردانی می کنم و امیدوارم فعالیت های این چنینی ادامه پیدا کند.

شکوه نمایشگاه صنایع دستی تحسین برانگیز است

جبار باقری در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در حاشیه سی و دومین نمایشگاه ملی صنایع دستی توضیح داد: تصور من از نمایشگاه صنایع دستی چند غرفه محدود بود اما شکوه و جلال این نمایشگاه و استقبال مردم گویای آن است که صنایع دستی صنعت بسیار پر رونقی است و باید به آن توجه ویژه گردد و نباید تنها به عنوان یک هنر تزیینی به آن نگاه کرد.

اوبا تأکید بر این که صنعت صنایع دستی می تواند زندگی خانواده های زندانیان سیاسی را بهبود بخشد، گفت: بسیاری از خانواده های زندانیان سیاسی در کارهای هنری فعالیت می نمایند اما به دلیل این که سلیقه بازار را نمی شناسند پیروز نمی شوند.

باقری تأکید کرد: امید داریم با همکاری های بین ما و معاونت صنایع دستی بتوانیم در زندگی مالی زندانیان سیاسی تغییر ایجاد کنیم زیرا این خانواده ها محرومیت های فراوانی دارند اما بارونق مالی که در سایه مشاغل خانگی ایجاد می شوند؛ زندگی این افراد رونق می گیرد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 11 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 388

به "شکوه نمایشگاه صنایع دستی تحسین برانگیز است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکوه نمایشگاه صنایع دستی تحسین برانگیز است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید