محدودیت تردد بین استانی تا آخر آذرماه ادامه دارد

به گزارش مجله باهام، رئیس پلیس راهور ناجا از تداوم طرح محدودیت تردد بین استانی تا آخر آذرماه اطلاع داد و گفت: برای تمدید احتمالی این محدودیت ستاد ملی مقابله با کرونا تصمیم گیری می نماید.

محدودیت تردد بین استانی تا آخر آذرماه ادامه دارد

به گزارش خبرنگاران از مهر، سردار سید کمال هادیانفر عصر دوشنبه در حاشیه بازدید از نحوه اجرای طرح زمستانه در آزادراه تهران- شمال در جمع خبرنگاران گفت: همکاران بنده در پلیس راهور ناجا علاوه بر استقرار در طرح زمستانی در بحث اجرای محدودیت های کرونایی در هزار و 980 نقطه مستقر هستند.

رئیس پلیس راهور ناجا ادامه داد: با توجه به کوشش های انجام شده و گزارشات وزارت بهداشت شاهد کاهش شیوع بیماری کرونا هستیم، اما محدودیت ها همچنان ادامه دارد و همکاران من در خروجی شهرها برای پرهیز از سفرهای غیرضروری تذکر می دهند.

وی از تذکر لسانی به بیش از یک میلیون و 300 هزار خودرو برای عدم خروج و یا ورود به شهرها اطلاع داد و گفت: اگر کسی به تذکرات توجهی نکند، اعمال قانون خواهد شد، که در شهرهای قرمز یک میلیون تومان جریمه و در شهرهای نارنجی 500 هزار تومان جریمه اعمال خواهد شد.

هادیانفر گفت: این جریمه ها هم به صورت دستی توسط همکاران من و هم به صورت ثبت دوربین ها اعمال می گردد و در شهرها و کلانشهرها نیز قانون منع تردد از ساعت 21 الی 4 صبح در حال انجام است، که از هم وطنان عزیز برای همکاری با پلیس تشکر می کنم.

رئیس پلیس راهور ناجا اضافه کرد: هیچ تنشی بین پلیس و مردم در ورودی و خروجی شهرها در سطح کشور ایجاد نشده است و نهایت همکاری را از سوی مردم شاهد هستیم.

این مقام مسئول با بیان اینکه بیش از 10 هزار نفر از مأموران انتظامی، پلیس راه و راهور در حال انجامی محدودیت های کرونایی تردد در سطح کشور هستند، گفت: محدودیت های تردد بین استانی تا آخر آذرماه ادامه خواهد داشت.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 19 دی 1399 بروزرسانی: 19 دی 1399 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 1481

به "محدودیت تردد بین استانی تا آخر آذرماه ادامه دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محدودیت تردد بین استانی تا آخر آذرماه ادامه دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید