ممنوعیت فعالیت اصناف در شهرستان زنجان

به گزارش مجله باهام، خبرنگاران/زنجان فرماندار زنجان گفت: ممنوعیت فعالیت اصناف برای مشاغل گروه 2، 3 و 4 در این شهرستان از ساعت 18 روز سه شنبه اعمال می شود.

ممنوعیت فعالیت اصناف در شهرستان زنجان

رضا عسگری در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به محدودیت های ستاد ملی کرونا مبنی بر ممنوعیت فعالیت صنوف از ساعت 18 در استان های قرمز، اظهار کرد: این ممنوعیت ها از فردا (20 آبان ماه) در شهرستان زنجان اعمال خواهد خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این محدودیت ها برای مشاغل گروه 2 و 3 و 4 در نظر گرفته شده است، یادآور شد: بعد از ساعت 18 این صنوف موظف به تعطیلی واحدهای صنفی خود هستند.

این مسئول با تاکید بر اینکه با جدیت بر اجرای این طرح در زنجان نظارت خواهد شد، ادامه داد: صنوفی که موارد فوق را رعایت نکنند، توسط اتاق اصناف، اماکن و مرکز بهداشت شهرستان پلمب خواهند شد.

لازم به یادآوری است که اصناف گروه شغلی 2 شامل مراکز خرید، پاساژها، مال های فروش غیر مواد غذایی، مراکز تهیه و طبخ غذا با پذیرش مشتری، مراکز فروش لوازم خانگی، قنادی و شیرینی فروشی ها، آب میوه و بستنی فروشی ها، آرایشگاه های مردانه، بازار فروش خودرو، فرش و موکت فروشی ها، خدمات چاپ دیجیتال، تزیینات داخلی ساختمان، کادویی فروشی ها، اسباب بازی فروشی ها، عمده فروشی و خرده فروشی پوشاک، پارچه فروشی ها، پرده سراها، مراکز فروش مبلمان، کیف و کفش، مراکز فروش لوازم التحریر، خیاطی و خرازی، آتلیه و عکاسی ها، مشاوران املاک، فروشگاه های لوازم آرایشی و بهداشتی و مراکز فروش و عرضه خشکبار و آجیل است.

همچنین گروه های شغلی 3 و 4 نیز در حوزه اصناف شامل تمامی آرایشگاه های زنانه، سالن های زیبایی، تالارهای پذیرایی، کافه ها، چایخانه ها و قهوه خانه ها است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 آذر 1399 بروزرسانی: 21 آذر 1399 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 1420

به "ممنوعیت فعالیت اصناف در شهرستان زنجان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ممنوعیت فعالیت اصناف در شهرستان زنجان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید