مدیرکل مطبوعات داخلی: همکاران رسانه ای! لطفا فرهنگ سازی غلط نکنید

به گزارش مجله باهام، ایمان شمسایی: ستایش خودکشی از سوی تعدادی رسانه و عناصر رسانه ای جای بسی شگفتی دارد! متعجبم از روزنامه نگار مشهوری که این مرگ را شجاعانه می خواند و روزنامه هایی که در تیتر و روتیتر خود این عمل را یک انتخاب خودخواسته تفسیر می نمایند.

مدیرکل مطبوعات داخلی: همکاران رسانه ای! لطفا فرهنگ سازی غلط نکنید

مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به تیتر تعدادی از روزنامه ها درباره خودکشی کیومرث پوراحمد واکنش نشان داد.

ایمان شمسایی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: خداوند رحمت کند آقای پوراحمد را. بخشی از هویت نسل ما با قصه های مجید او و هوشنگ مرادی کرمانی شکل گرفته که زندگی صد درصد ایرانی، بی آلایش و صمیمی را روایت می نماید. خبر درگذشت او تلخ و شوک آور است. قضاوت نیز با امثال بنده نیست. خداوند از درون و شرایط افراد مطلع تر است و وظیفه ماست که برای درگذشتگان مان طلب آرامش و آمرزش کنیم

اما ستایش خودکشی از سوی تعدادی رسانه و عناصر رسانه ای جای بسی شگفتی دارد! متعجبم از روزنامه نگار مشهوری که این مرگ را شجاعانه می خواند و روزنامه هایی که در تیتر و روتیتر خود این عمل را یک انتخاب خودخواسته تفسیر می نمایند. همان قدر که قضاوت نامطلعانه منفی و کوبنده خطاست؛ تکریم و تحسین چنین عملی اشتباه مضاعف است. همکاران رسانه ای! لطفا فرهنگ سازی غلط نکنید.

منبع: عصر ایران
انتشار: 17 فروردین 1402 بروزرسانی: 17 فروردین 1402 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 2335

به "مدیرکل مطبوعات داخلی: همکاران رسانه ای! لطفا فرهنگ سازی غلط نکنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیرکل مطبوعات داخلی: همکاران رسانه ای! لطفا فرهنگ سازی غلط نکنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید