مذاکره برای بازگشت این بازیکن به استقلال

به گزارش مجله باهام، یکی از گزینه های مدنظر جواد نکونام برای تقویت قوای هجومی استقلال ،امیرحسین حسین زاده است. این بازیکن جوان به وسیله فرهاد مجیدی به استقلال آورده شد و در همان فصل اول حضورش هم نشان داد چه فوتبالیست باکیفیتی است. امیرحسین بعد از یک فصل درخشش در استقلال راهی فوتبال اروپا شد و با باشگاه شارلوا قرارداد بست. حالا و بعد از گذشت یک فصل از حضور این بازیکن در فوتبال بلژیک ،بار دیگر باشگاه استقلال با نظر نکونام خواستار جذب حسین زاده شده و می خواهد که هر طور است این بازیکن را به خدمت بگیرد.

مذاکره برای بازگشت این بازیکن به استقلال

طی روزهای گذشته باشگاه استقلال دوباره به باشگاه شارلوا نامه زد تا شرایط جذب حسین زاده را جویا گردد. باشگاه بلژیکی هم در پاسخ به نامه باشگاه استقلال گفت که حسین زاده را در صورتی به استقلال می دهد که این باشگاه ابتدا 800 هزار دلار بابت رضایتنامه این بازیکن پرداخت کند. بعلاوه باشگاه بلژیکی خواهان دریافت 20 درصد از انتقال بعدی حسین زاده شده است. این درحالی است که پیشنهاد اولیه باشگاه استقلال برای گرفتن رضایتنامه حسین زاده 500 هزار دلار است ولی این مبلغ هنوز مورد موافقت باشگاه شارلوا قرار نگرفته است.

لازم به ذکر است مذاکرات برای بازگشت حسین زاده ادامه دارد و احتمال توافق هم بسیار بالاست. امیرحسین که حالا یک بازیکن ملی پوش به شمار میرود،یکی از بازیکنان آینده دار فوتبال ایران است و قطعا به کار استقلال می آید. جذب حسین زاده از این جهت اهمییت دارد که محبی در آستانه ترک استقلال قرار گرفته است و احتمالا به فوتبال روسیه می رود و بعلاوه قایدی هم سرنوشت نامشخصی دارد و معلوم نیست باشگاه استقلال بتواند هزینه انتقال ستاره بوشهری را از شباب الاهلی پرداخت کند.

منبع:خبرورزشی

منبع: فرارو
انتشار: 19 تیر 1402 بروزرسانی: 19 تیر 1402 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 2374

به "مذاکره برای بازگشت این بازیکن به استقلال" امتیاز دهید

1 کاربر به "مذاکره برای بازگشت این بازیکن به استقلال" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مذاکره برای بازگشت این بازیکن به استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید