مربی فولاد: صعود از گروه در دست خودمان است

به گزارش مجله باهام، به گزارش خبرنگاران، تیم فولاد ایران در برابر النصر عربستان به تساوی یک بر یک رسید و با پنج امتیاز در رده دوم نهاده شد.

مربی فولاد: صعود از گروه در دست خودمان است

یوسا سسما مربی فولاد ایران در پایان بازی با النصر عربستان در نشست خبری حاضر شد و گفت:: النصر نشان داد که تیم با کیفیتی است و در زمین حفظ توپ بیشتری نسبت به ما داشت. با این وجود که در نیمه اول توپ در اختیار حریف بود اما نتوانستند موقعیت خاصی بسازند. پس از اینکه در نیمه دوم گل زدیم طبیعتاً جلو کشیدند و ما را به عقب نشاندند، در بازی واضح بود که ما یک بازی بیشتر نسبت به آن ها انجام داده ایم و اکنون خستگی بازیکنان واضح تر و نمایان تر بود.

وی اضافه کرد: در تیم ما چند پست وجود دارد که در آن ها بازیکن تعویضی نداریم و در این پست ها با مشکل خستگی و فشار بازی ها روبرو هستیم. شکی در این نیست که گروه ما گروه مرگ است و بعد از سه بازی تیم های دیگر و چهار مسابقه ما (سه بازی دور گروهی و یک بازی مرحله پلی آف)، هنوز شانس صعود در دستان خودمان است. راه بیشتری در پیش است و تمام کوشش خود را با انگیزه بالا انجام می دهیم و از بازیکنان برای کوشش بی حدشان نهایت تشکر را دارم.

سسما در ادامه گفت: از نظر من تیم و بازیکنان ما تا به امروز بهترین عملکرد را داشته اند با توجه به اینکه نتوانستیم بازیکنان جدیدی را در جابجایی بگیریم. ما با باشگاه های قدرتمند و گردن کلفتی مبارزه می کنیم.

مربی تیم فولاد در پایان نیز گفت: در مسابقه داور وجود دارد که اگر تشخیص بدهد کسی وقت تلف می نماید اورا جریمه کند و قطعاً چنین چیزی نبود که داور در این زمینه اخطاری نداد. همه تیم هایی که جلو هستند قاعدتاً عقب می کشند، ما سعی کردیم پس از گل زمان را مدیریت کنیم و این موضوع با وقت تلف کردن متفاوت است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 خرداد 1400 بروزرسانی: 24 خرداد 1400 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 1761

به "مربی فولاد: صعود از گروه در دست خودمان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مربی فولاد: صعود از گروه در دست خودمان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید