مشکل نیرو های شرکتی دانشگاه بناب در حال پیگیری است

به گزارش مجله باهام، فرماندار بناب در خصوص مشکل نیرو های شرکتی دانشگاه بناب و حجمی سازی آن ها به پیمانکار آزاد گفت: در حال رایزنی با مسئولان وزارتخانه و رئیس دانشگاه هستیم تا این مشکل را حل کنیم.

مشکل نیرو های شرکتی دانشگاه بناب در حال پیگیری است

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات هزینه تحصل در استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

امین رفیعی، فرماندار بناب در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، در خصوص مشکل نیرو های شرکتی دانشگاه بناب و حجمی سازی آن ها به پیمانکار آزاد گفت: در حال رایزنی با مسئولین وزارت خانه و رئیس دانشگاه هستیم تا این مشکل را حل کنیم.

  • بیشتر بخوانید: حال و روز نامطلوب این روز های اساتید و کارکنان دانشگاه بناب
  • اخراجی های دانشگاه بناب بعد از بازگشت به کار، نیروی خدماتی شدند!

رفیعی در پاسخ به این سوال که مسئول روابط عمومی دانشگاه بناب بعد از نوشتن یاداشت در خصوص مشکل نیرو های شرکتی و با توجه به فشارهای که رئیس دانشگاه بر وی وارد نموده بود از سمت خود استعفا داده است. برای حل این موضوع چه تصمیمی گرفته می گردد؟ مطرح نمود: این موضوع مسائل داخلی دانشگاه است سعی ما بر این است که دانشگاه به صورت مستقل بتواند کار خود را انجام دهد.

فرماندار بناب توضیح داد: رئیس دانشگاه به عنوان فردی که چهره دانشگاهی دارد باید مجموعه دانشگاهی را مدیریت کند و انتظار ما از مسئولین دانشگاه بناب اینکه محیطی علمی در سطح عالی ایجاد نمایند.

وی در ادامه گفت: روابط عمومی پیشانی دانشگاه محسوب می گردد و رئیس دانشگاه باید به گونه ای عمل کند تا تنشی در دانشگاه به وجود نیاید.

رفیعی با اشاره به حاشیه های به وجود آمده در دانشگاه بناب بیان نمود: دانشگاه نهاد مستقل و مستقیم با وزارت علوم در ارتباط است و قطعا وزارت در این خصوص آنالیز های لازم را انجام می دهد.

فرماندار بناب در ادامه اعلام کرد: امکان دارد این چنین حاشیه های در تمام اداره ها به وجود بیاید. اما در دانشگاه بازتاب بیشتری دارد و مسئولین دانشگاه باید این مسائل را مدیریت کند ما از دانشگاه بناب انتظار داریم که منشا و جاری نماینده علم و فرهنگ در شهرستان باشد نه منتشر نماینده تنش و درگیری.

فرماندار بناب گفت: در نهایت سعی ما بر این است که با همکارانمان در شورای تامین شهرستان مشکلاتی که در دانشگاه بناب به وجود آمده است را حل کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 مهر 1399 بروزرسانی: 14 مهر 1399 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 1281

به "مشکل نیرو های شرکتی دانشگاه بناب در حال پیگیری است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشکل نیرو های شرکتی دانشگاه بناب در حال پیگیری است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید