نسخه دیسکی 30 دلاری ماینکرفت روی پلی استیشن شامل 20 دلار ارز درون بازی است

به گزارش مجله باهام، استودیوی موجانگ (Mojang) نسخه فیزیکی بازی ماینکرفت (Minecraft) را با قیمت 30 دلار روی پلی استیشن 5 منتشر خواهد نمود.

نسخه دیسکی 30 دلاری ماینکرفت روی پلی استیشن شامل 20 دلار ارز درون بازی است

این نسخه ظاهرا قرار است که به طور کامل از قدرت پردازش کنسول استفاده کند و با کیفیت 4K با نرخ فریم 60 اجرا گردد. با اینکه این نسخه 30 دلار قیمت دارد اما با 3500 توکن همراه است. از این توکن ها می توان برای خرید محتوای اضافی در فروشگاه Minecraft Marketplace، مانند بسته های تکسچر، دنیاها و موارد دیگر استفاده کرد. از آنجایی که 3500 توکن معمولا 20 دلار برای شما هزینه به همراه دارد، اساسا ماینکرفت را روی پلی استیشن با قیمت 10 دلار خریداری می کنید.

موجانگ اشاره می نماید که این نسخه از بازی با نسخه Bedrock بازی سازگار است و به شما این امکان را می دهد تا با دوستان خود در پلتفرم های دیگر از بازی لذت ببرید. در هر صورت اگر قصد دارید که بازی را برای اولین بار تجربه کنید، این مالی ترین راه برای خرید بازی روی پلی استیشن 5 است. از طرفی به خاطر داشته باشید که اگر قبلا ماینکرفت را روی پلی استیشن 5 خود نصب نموده اید، به نسخه دیجیتالی بازی روی پلی استیشن 5 به صورت رایگان دسترسی خواهید داشت.

استودیوی موجانگ بعلاوه اخیرا تغییراتی را در نقشه راه محتوای بازی انجام داده است و اکنون انتظار می رود که این استودیو چندین به روزرسانی رایگان را در طول سال برای بازی عرضه کند. لازم به ذکر است که بازی ماینکرفت با اختلاف زیادی پرفروش ترین بازی تاریخ است و نسخه پلی استیشن 5 بازی شاید چندان به رشد آن یاری نکند، اما اقتباس سینمایی آن در آینده مطمئنا این کار را انجام خواهد داد. این فیلم در 4 آوریل 2025 (15 فروردین 1404) عرضه خواهد شد. هرچند فعلا واکنش ها به تریلر آن چندان مثبت نبوده است و بسیاری از هواداران از آن ناراضی بوده اند اما شکی وجود ندارد که فروش شگفت انگیزی خواهد داشت.

ببینید: فیلم اقتباسی ماینکرفت فروردین ماه آینده اکران می گردد؛ تیزر آن را دیدن کنید

نسخه فیزیکی ماینکرفت در 22 اکتبر (1 آبان) امسال برای پلی استیشن 5 در دسترس خواهد بود و پیش خرید آن نیز امکان پذیر است. در نهایت اگر از Best Buy بازی را پیش خرید کنید، یک کارت هدیه 5 دلاری رایگان نیز دریافت خواهید کرد.

منبع: GameSpot

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 7 مهر 1403 بروزرسانی: 7 مهر 1403 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 2432

به "نسخه دیسکی 30 دلاری ماینکرفت روی پلی استیشن شامل 20 دلار ارز درون بازی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نسخه دیسکی 30 دلاری ماینکرفت روی پلی استیشن شامل 20 دلار ارز درون بازی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید