نمایشگاه گردشگری چین با حضور ایران در نانجینگ گشایش یافت

به گزارش مجله باهام، نمایشگاه بین المللی گردشگری چین با حضور کشورهای مختلف از جمله جمهوری اسلامی ایران از امروز آدینه به مدت چهار روز در مرکز بین المللی اکسپو شهر نانجینگ واقع در جنوب این کشور شروع به کار کرد.

نمایشگاه گردشگری چین با حضور ایران در نانجینگ گشایش یافت

با تور چین سفری فراموش نشدنی را تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، در این نمایشگاه که در زمینی سرپوشیده به مساحت 30 هزار متر مربع و با حضور هنرمندان و نمایندگان 31 کشور مختلف برگزار شده است نمایندگان ایران نیز در 10 غرفه آثار خود را عرضه نموده اند.

هیئت اعزامی از جمهوری اسلامی ایران به همراه گروه کنسرت سماژین کرمانشاه نیز در این نمایشگاه حضور دارد و قرار است این گروه در مدت حضور در چین، برنامه های شادی در راستای اعتلای فرهنگ اصیل ایرانی برگزار نمایند.

این گروه در مراسم افتتاحیه نمایشگاه با اجرای موسیقی کردی، فضای شادی به نمایشگاه بخشیده بود.

معرفی ظرفیت ها و فرصت های سرمایه گذاری در حوزه گردشگر به کشورهای دیگر، جذب گردشگر، معرفی جادبه ها و اماکن توریستی به گردشگران چینی از مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

چین سالانه 120 میلیون گردشگر به خارج از کشور می فرستد و بیشتر از 85 میلیون توریست نیز سالانه به این کشور سفر می نمایند بر اساس آمار سالانه حدود 110 هزار ایرانی به چین سفر نموده اند در مقابل حدود 100 هزار چینی نیز به ایران سفر نموده اند.

نمایشگاه بین المللی گردشگری نانجینگ در قالب 406 غرفه تا روز دوشنبه از ساعت 10 صبح تا 18 برپا است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 21 شهریور 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 325

به "نمایشگاه گردشگری چین با حضور ایران در نانجینگ گشایش یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه گردشگری چین با حضور ایران در نانجینگ گشایش یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید