هتل لمردین سامویی (Le Meridien Koh Samui Resort)

به گزارش مجله باهام، همجواری با ساحل لامای (Lamai) و احاطه شدن هتل لمردین سامویی از طریق باغ و فضای سبز جلوه بی نظیری به این هتل 5 ستاره بخشیده است. استخر روباز ساحلی (رو به دریا) ، کامل ترین و لوکس ترین سرویس ماساژ و آبگرم، سالن بدنسازی مجهز و اسکله ای بی نظیر از جمله امتیازات منحصر به فرد این هتل می باشد.

هتل لمردین سامویی (Le Meridien Koh Samui Resort)

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

سوئیت ها و ویلاهای هتل لمردین سامویی با دکوراسیونی چوبی و مبلمانی با طرح پارچه دیزاین شده است، همچنین هوای گرمسیری این منطقه موجب شده تا از حمام های فضای باز در این سوئیت ها و ویلاها استفاده گردد. تلویزیون فلت، DVD پلیر، بالکن خصوصی و در بعضی ویلا ها استخر خصوصی از جمله دیگر امکانات ویلاهای این هتل می باشد. بدون شک این هتل یکی از برترین هتل های سامویی است.

در هتل لمردین سامویی آنقدر تفریحات و سرگرمی های مختلف وجود دارد که شاید احتیاج نگردد که حتی پایتان را از هتل بیرون بگذارید، در هتل برای گذراندن اوقات می توانید در سالن بدنسازی تمرین کنید، به استخر، بار و یا کلاب بروید و شاید حتی بخواهید که در برنامه های شبانه هتل شرکت کنید. اگر باردار هستید پیشنهاد می گردد که از سرویس ماساژ ویژه دوران بارداری استفاده کنید، همچنین می توانید از سرویس ماساژ زیبایی و صورت استفاده کنید. برای خرید به هیچ عنوان نگران نباشید دورتا دور این هتل با فروشگاه ها و مراکز خرید مختلف احاطه شده و شما به راحتی می توانید به هر کدام دسترسی داشته باشید. فاصله فرودگاه بین المللی سامویی تا هتل چیزی در حدود 20 دقیقه رانندگی می باشد.

مشخصات هتل لمردین سامویی

نام هتل: Le Meridien Koh Samui Resort & Spa

درجه هتل: ⭐️

موقعیت: تایلند سامویی

تعداد اتاق ها: 77

وب سایت هتل

نقشه هتل:

منبع: ای تایلند
انتشار: 23 مرداد 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 261

به "هتل لمردین سامویی (Le Meridien Koh Samui Resort)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل لمردین سامویی (Le Meridien Koh Samui Resort)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید