وزیر علوم: دانشگاه ها برای برگزاری امتحانات حضوری یا مجازی مطابق امکانات خود تصمیم بگیرند

به گزارش مجله باهام، خبرگزاری خبرنگاران- وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: دانشگاه ها می توانند با توجه به ظرفیت های خود تصمیمات لازم درباره امتحانات اتخاذ نمایند و امتحانات را به صورت حضوری یا مجازی برگزار نمایند که این مسئله بستگی به ظرفیت و امکانات هر دانشگاه دارد.

وزیر علوم: دانشگاه ها برای برگزاری امتحانات حضوری یا مجازی مطابق امکانات خود تصمیم بگیرند

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از خانه ملت، محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در پاسخ به سوالی، مبنی بر اینکه آیا با توجه به شیوع ویروس اُمیکرون در جهان و تهدید احتمال شیوع آن در کشور، امتحانات خاتمه ترم دانشگاه ها به صورت حضوری برگزار خواهد شد یا خیر، گفت: در این زمینه به طور کامل ما تابع تصمیمات ستاد ملی مقابله باکرونا هستیم.

وی با بیان اینکه البته روسای دانشگاه ها در این زمینه استقلال دارند، اضافه نمود: دانشگاه ها نیز می توانند با توجه به ظرفیت های خود تصمیمات لازم در این زمینه را اتخاذ نمایند و امتحانات را به صورت حضوری یا مجازی برگزار نمایند که این مسئله بستگی به ظرفیت و امکانات هر دانشگاه دارد.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری تاکید نمود: بنابراین تصمیم جدیدی در زمینه ویروس اُمیکرون اتخاذ نشده و در این راستا ما تابع تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم.

وی بعلاوه درباره استقلال دانشگاه ها و اجرای طرح آمایش وزارت علوم، گفت: یکی از افتخارات وزارت علوم این است که دانشگاه ها در کشور استقلال ویژه ای دارند و مراکز آموزش عالی بر اساس درآمدهای خود و تصمیمات هیات امنا اداره می شوند.

زلفی گل یادآور شد: دانشگاه های کشور نیز امروز از استقلال شایسته ای برخوردار هستند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 27 دی 1400 بروزرسانی: 27 دی 1400 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 2033

به "وزیر علوم: دانشگاه ها برای برگزاری امتحانات حضوری یا مجازی مطابق امکانات خود تصمیم بگیرند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر علوم: دانشگاه ها برای برگزاری امتحانات حضوری یا مجازی مطابق امکانات خود تصمیم بگیرند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید