90 درصد اساتید و دانشجویان دانشگاه علامه واکسینه شدند ، حضوری شدن بخشی از دانشجویان تحصیلات تکمیلی از آذر

به گزارش مجله باهام، رئیس دانشگاه علامه طباطبایی گفت: بر اساس تصمیم های اجرا شده بخشی از دانشجویان تحصیلات تکمیلی و دانشجویانی که کارگاه آموزشی دارند از ابتدای آذرماه حضوری خواهند شد.

90 درصد اساتید و دانشجویان دانشگاه علامه واکسینه شدند ، حضوری شدن بخشی از دانشجویان تحصیلات تکمیلی از آذر

به گزارش دانشگاه خبرنگاران، عبدالله معتمدی، رئیس دانشگاه علامه طباطبایی در نشست خبری اعلام برنامه های این دانشگاه که امروز برگزارشد، با اشاره به رویکردهای این دانشگاه گفت: یکی از سیاست های دانشگاه علامه افزایش جذب دانشجوی خارجی است که در حال حاضر 500 دانشجوی خارجی در این دانشگاه در حال تحصیل هستند.

وی اضافه نمود: برنامه راهبردی دانشگاه علامه در حوزه های پژوهشی، آموزشی فرهنگی، اجتماعی و رفاهی طراحی خواهد شد و بنای ما این است که افق توسعه دانشگاه علامه را با مشارکت ذی نفعان، اساتید و دانشجویان طراحی گردد.

معتمدی اضافه نمود: محوری ترین برنامه ای که پتانسیل آن در دانشگاه موجود است تحول در علوم انسانی است که خلاءهای موجود در این حوزه را رفع کنیم.

رئیس دانشگاه علامه در ادامه در مورد حضوری شدن دانشگاه گفت: بر اساس تصمیم ستاد ملی کرونا و وزارت علوم قرار است حضوری شدن دانشگاه ها به صورت تدریجی اتفاق بیفتد.

وی اضافه نمود: بر اساس تصمیم های اجرا شده بخشی از دانشجویان تحصیلات تکمیلی و دانشجویانی که کارگاه آموزشی دارند از ابتدای آذر ماه حضوری خواهند شد.

معتمدی اضافه نمود: هیات علمی دانشگاه به صورت کامل از ابتدای آذر در دانشگاه حضور خواند داشت.

رئیس دانشگاه علامه یادآور شد: بر اساس گزارش های دانشگاه حدود 90 درصد دانشجویان و اساتید دانشگاه علامه واکسن کرونا دریافت کردند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 آذر 1400 بروزرسانی: 23 آذر 1400 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 1992

به "90 درصد اساتید و دانشجویان دانشگاه علامه واکسینه شدند ، حضوری شدن بخشی از دانشجویان تحصیلات تکمیلی از آذر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "90 درصد اساتید و دانشجویان دانشگاه علامه واکسینه شدند ، حضوری شدن بخشی از دانشجویان تحصیلات تکمیلی از آذر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید