وزیر میراث فرهنگی بخشنامه افزایش ساعات کاری موزه ها و اماکن فرهنگی - تاریخی را لغو کرد

به گزارش مجله باهام، خبرنگاران: علی اصغر مونسان وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بخشنامه معاون میراث فرهنگی آن وزارتخانه مبنی بر افزایش ساعات کار موزه ها و اماکن تاریخی - فرهنگی کشور را لغو کرد.

وزیر میراث فرهنگی بخشنامه افزایش ساعات کاری موزه ها و اماکن فرهنگی - تاریخی را لغو کرد

محمدحسن طالبان معاون میراث فرهنگی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی دیروز و در حالیکه بیماری کرونا تبدیل به یک اپیدمی فراگیر در کشور شده است، با انتشار بخشنامه ای به موزه ها و اماکن تاریخی - فرهنگی زیرنظر آن وزارتخانه، تاکید کرده بود که این اماکن باید در نوروز 99 فعال باشند و ساعات کاری آن ها نیز از 9 صبح تا 8 بعدازظهر تعیین شده است.

این بخشنامه با انتقاد شدید رسانه ها و حتی موزه دارها روبرو شد و به همین دلیل و با هدف جلوگیری از ابتلای بیشتر به بیماری کرونا، علی اصغر مونسان وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی این بخشنامه را ملغی کرد.

به گزارش وزارت میراث فرهنگی، در دستور علی اصغر مونسان، وزیر میراث فرهنگی، گردشگر یو صنایع دستی خطاب به محمد حسن طالبیان آمده است: بازگشت به بخشنامه شماره 81514/983500 مورخ 98/12/19 آن معاونت با توجه به شرایط بیماری کرونا در کشور، هرگونه افزایش ساعت کار و یا روزهای کار برای موزه ها و اماکن تاریخی ممنوع و تابع تصمیمات ستاد ملی کرونا می باشد، بدیهی است بخشنامه صدرالذکر لغو می گردد.

منبع: صدای میراث
انتشار: 8 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 952

به "وزیر میراث فرهنگی بخشنامه افزایش ساعات کاری موزه ها و اماکن فرهنگی - تاریخی را لغو کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر میراث فرهنگی بخشنامه افزایش ساعات کاری موزه ها و اماکن فرهنگی - تاریخی را لغو کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید