وزیر بهداشت: 38 بیمار مبتلا به کرونای هندی شناسایی شده است

به گزارش مجله باهام، خبرگزاری خبرنگاران- وزیر بهداشت گفت: در استان هرمزگان 5 مورد تأیید شده و 30 مورد مشکوک که به احتمال زیاد به ویروس نوع هندی کرونا مبتلا هستند شناسایی شده اند.

وزیر بهداشت: 38 بیمار مبتلا به کرونای هندی شناسایی شده است

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور بمبئی ما را تجربه کنید. از دهلی، آگرا و جیپور دیدن کنید و در شهر زیبای بمبئی قدم بزنید، در محیط زیبای فیلم های هندی از لحظات لذت ببرید.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، دکتر سعید نمکی در جمع خبرنگاران اضافه نمود: با همکاری دانشگاه های علوم پزشکی استان های هرمزگان، بوشهر و فارس غربالگری دقیقی انجام شده است و قرنطینه کامل بیماران و افرادی که در ارتباط بوده اند انجام شده است.

وی گفت: متأسفانه سه مورد ویروس هندی کرونا نیز در قم تأیید شده است که آنان نیز در قرنطینه اند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ادامه داد: 10 کارگر هندی در آذربایجان غربی شهرستان ماکو نیز شناسایی شده اند که متأسفانه مبتلا به ویروس (هیریدی) کالیفرنیایی - هندی هستند.

آقای دکتر نمکی با بیان اینکه این ویروس بسیار خطرناک است گفت: در استان یزد نیز در یک کارخانه کارگران به این نوع ویروس مبتلا بوده اند که قرنطینه انجام شده است.

وی اضافه نمود: در هر کشوری یک نمونه از این ویروس های خطرناک مشاهده می شد قرنطینه کامل صورت می گرفت و اکنون در تلاشیم که در ماه مبارک رمضان با کاهش سفر ها این شعله ها را خاموش کنیم.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: اگر در تعطیلات عید فطر سفر ها آزاد باشد و شیوه نامه ها رعایت نشود و اگر این شعله های بیماری به هم برسند کشور را شعله ور خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 20 تیر 1400 بروزرسانی: 20 تیر 1400 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 1807

به "وزیر بهداشت: 38 بیمار مبتلا به کرونای هندی شناسایی شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر بهداشت: 38 بیمار مبتلا به کرونای هندی شناسایی شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید