پردیس سینمایی قلهک بیش از یک سال تعطیل است

به گزارش مجله باهام، محمدحسین ساداتیان اعلام کرد به علت استقبال نکردن اعضای پردیس سینمایی قلهک، این مجموعه سینمایی بیش از یک سال است که فعالیت نمی کند.

پردیس سینمایی قلهک بیش از یک سال تعطیل است

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، محمدحسین ساداتیان معاون اجرایی پردیس سینمایی قلهک، در پاسخ به این پرسش که چرا این مجموعه سینمایی همچنان فعالیت خود در حوزه نمایش فیلم های سینمایی را از سر نگرفته است، بیان نمود: مساله این است که مخاطبان پردیس سینمایی قلهک، رده بالاتری نسبت به مخاطب معمولی سینما هستند، یعنی این گروه از مخاطبان دغدغه های متفاوتی نسبت به سینما دارند، در واقع تنها افرادی که کارت عضویت از این پردیس را گرفته باشند می توانند برای نمایش فیلم های مختلف در این پردیس حضور پیدا نمایند و با توجه به شرایطی که برای عضویت در این پردیس در نظر گرفته شده بود، مخاطبان پردیس قلهک هم متفاوت بودند.

وی ادامه داد: این گروه از مخاطبان دغدغه و نگرانی بیشتری دارند و استقبال آنها برای اینکه بتوانیم در فضای کرونا پردیس سینمایی قلهک را باز کنیم بسیار کم بود، یعنی یک نظرسنجی بین اعضا برگزار کردیم که بر آن اساس، درصد بسیار زیادی از اعضا می گفتند که به سینما نمی آیند و در کنار آن افرادی که می گفتند برای تماشا فیلم ها به سینما می آیند هم هنگام اکران از فیلم ها استقبال نکردند.

معاون اجرایی پردیس قلهک تاکید نمود: در چنین شرایطی صبر کردیم تا فضای کرونا کمی آرام گردد تا برنامه ریزی برای اکران دوباره فیلم های مورد نظر خود داشته باشیم، البته این را هم باید بگویم که مردم جامعه چندان تمایلی به حضور در سینماها ندارند و بیشتر نگران آن هستند که در چنین فضایی درگیر ویروس کرونا شوند، همین مساله سبب شده است تا فعالیت های پردیس سینمایی قلهک بسیار محدود گردد.

وی شرح داد: در واقع پردیس سینمایی قلهک، از بعد از اولین تعطیلی اجباری برای شیوع ویروس کرونا دیگر فعالیت خود را در زمینه اکران فیلم های سینمایی ادامه نداده است.

ساداتیان در خاتمه گفت: البته تمام کوشش خود را می کنیم زمانی که کمی شرایط آرام تر گردد، فرایند اکران فیلم ها با برنامه ریزی های تازه شروع خواهد شد. متاسفانه پیک پنجم کرونا در کشور در راه است و با توجه به اخباری که منتشر می گردد، تهران هم به زودی دوباره در شرایط قرمز قرار می گیرد و همین مساله شرایط را سخت تر می نماید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 تیر 1400 بروزرسانی: 30 تیر 1400 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 1827

به "پردیس سینمایی قلهک بیش از یک سال تعطیل است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پردیس سینمایی قلهک بیش از یک سال تعطیل است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید