پیگیر ارائه الگوهای نوین در زیست فناوری هستیم

به گزارش مجله باهام، به گزارش خبرنگاران به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، مصطفی قانعی با اشاره به ضرورت ارائه الگوهای نوین در زیست فناوری، بیان نمود: ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی به دنبال ترویج، عمومی و فرهنگ سازی الگوهای نوین در زیست فناوری است و برای رسیدن به این هدف برنامه های مختلفی در این زمینه ارائه نموده ایم.

پیگیر ارائه الگوهای نوین در زیست فناوری هستیم

دبیر ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اضافه نمود: این ستاد در راستای سیاست ملی کوچک سازی بدنه دولت، با پرهیز از گسترش سازمان اداری کوشش دارد تا وظایف و مأموریت های خود را بر اساس بهره گیری از سرمایه انسانی و امکانات موجود در نهادهای ذیربط انجام دهد که یکی از اهداف مهم مشخص گردیده برای ستاد ترویج، عمومی و فرهنگ سازی الگوهای نوین در زیست فناوری است.

به گفته قانعی، سیاست گذاری و برنامه ریزی ملی، هماهنگی و هم افزایی منابع و امکانات کشور و نظارت بر پیشرفت زیست فناوری در کشور نیز از مهم ترین وظایف ستاد توسعه زیست فناوری است.

دبیر ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی در ادامه بیان کرد: برای تحقق اهداف مشخص گردیده در ستاد، کارگروه ها و کمیته های تخصصی شکل گرفته تا به صورت ویژه و تخصصی تحقق این اهداف را پیگیری نمایند.

منبع: mehrnews.com
انتشار: 9 شهریور 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 3

به "پیگیر ارائه الگوهای نوین در زیست فناوری هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیگیر ارائه الگوهای نوین در زیست فناوری هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید