تور مالزی: کاردار سفارت مالزی در ایران به استان مرکزی سفر می نماید

به گزارش مجله باهام، خبرنگاران/مرکزی معاون امور بین الملل اتاق بازرگانی اراک گفت: کاردار مالزی در ایران در سفری دو روزه به استان مرکزی از ظرفیت های استان بازدید می نماید.

تور مالزی: کاردار سفارت مالزی در ایران به استان مرکزی سفر می نماید

با تور مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید. با ما به کوالالامپور ، پنانگ و لنکاوی سفر کنید و از سفری دل انگیز لذت ببرید.

سعید بیگ زاده در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: این سفر با دعوت رسمی اتاق بازرگانی اراک انجام شده و محمد نظام حلیمی کاردار سفارت مالزی در ایران در این سفر با ظرفیت ها و توانمندی های تولیدی و صنعتی استان مرکزی آشنا خواهد شد.

وی با بیان اینکه ملاقات با فعالان اقتصادی، تولیدنمایندگان و صادرنمایندگان استان هم در برنامه این سفر گنجانده شده است، اضافه کرد: راهکارهای استفاده از ظرفیت های اقتصادی و سرمایه گذاری مالزی در این ملاقات آنالیز خواهد شد و کوشش می گردد که تعاملات استان مرکزی و مالزی که یکی از کشورهای هدف صادرنمایندگان و تولیدنمایندگان استان است در قالب این سفر افزایش پیدا کند.

به گفته وی، کاردار سفارت مالزی به همراه حسام الدین محمد آسپار رایزن اقتصادی سفارت اقتصادی، فردا از چند واحد تولیدی صنعتی در زرندیه، مامونیه و ساوه بازدید و با مدیران واحدهای تولیدی صنعتی این شهرستان ملاقات می نمایند. بازدید از واحدهای تولیدی صنعتی اراک و برگزاری نشست مشترک با اعضای اتاق بازرگانی و صادرنمایندگان و تولیدنمایندگان استان، برنامه دیگر کاردار مالزی است که برای روز دوشنبه تدارک دیده شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 شهریور 1400 بروزرسانی: 28 شهریور 1400 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 1905

به "تور مالزی: کاردار سفارت مالزی در ایران به استان مرکزی سفر می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور مالزی: کاردار سفارت مالزی در ایران به استان مرکزی سفر می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید