کرونا برنامه های هفته ملی کودک را هم مجازی کرد

به گزارش مجله باهام، خبرگزاری خبرنگاران- برنامه های هفته ملی کودک سال جاری از روز 12 مهر با شعار آینده را باید ساخت و با موضوع کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان شروع می گردد و تا روز 17 مهر 1399 ادامه می یابد.

کرونا برنامه های هفته ملی کودک را هم مجازی کرد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل کانون، این برنامه ها سال جاری با توجه به هم زمانی با اربعین حسینی رنگ و بوی عاشورایی و حسینی به خود گرفته است و در عین حال با توجه به شیوع گسترده بیماری کرونا در کشور تمامی برنامه ها به صورت مجازی اجرا و ارایه می گردد.

وی با بیان این که هفته ملی کودک و 16 مهر به عنوان روز دنیای کودک سال هاست در ایران از سوی دست اندرکاران و فعالان حوزه کودک و نوجوان و با موضوع کانون مورد توجه قرار گرفته است، این رویداد را فرصتی برای تاکید بر این مهم دانست که بچه ها و خواسته های شان بسیار با اهمیت است و آن ها تصویر روشنی از آینده دنیا اند و نادیده دریافت بچه ها یعنی نادیده انگاشتن آینده کشور.

رهنما پاس داشت حرمت روزهای سوگواری مذهبی و پرهیز از برگزاری برنامه های حضوری و توجه به رعایت شیوه نامه های بهداشتی در اجرا و پخش برنامه های اینترنتی و تلویزیونی و مشارکت سازمان ها، وزارت خانه ها و نهادهای دولتی و غیردولتی با رعایت همین اصول را از مهم ترین نکته هایی دانست که در برنامه های سال جاری هفته ملی کودک مورد توجه کانون و دیگر دست اندرکاران و فعالان حوزه کودک قرار می گیرد.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل کانون همراهی صدا و سیمای جمهوری اسلامی به ویژه شبکه امید را در برگزاری این رویداد بسیار گسترده عنوان نمود و از ضبط و پخش یک برنامه تلویزیونی با مشارکت کانون با عنوان کانون امید اطلاع داد که هر روز طی این هفته از این شبکه پخش می گردد.

رهنما یادآور شد که سایت ها و صفحه های کانون در شبکه های اجتماعی نیز در این روزها با هشتگ #بچه های-اربعین کوشش می نمایند مطالب جالب، جذاب و مورد احتیاج بچه ها را فراوری و تامین خواهند کرد و فیلم ها و لینک های مناسب بچه ها را منتشر یا بازنشر و از ظرفیت پخش زنده در شبکه های اجتماعی برای ایجاد جذابیت و آموزش بچه ها در این روزها استفاده می نمایند.

به گفته وی پخش و بازنشر فیلم نمایش ها و تئاترها و فیلم های سینمایی و انیمیشن ویژه بچه ها نمایش نقاشی های بچه ها با موضوع اربعین در سطح تهران و دیگر شهرهای ایران با همکاری شهرداری های کشور همچنین انتشار آن در شبکه های اجتماعی از دیگر برنامه های هفته ملی کودک است.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل کانون پرورش فکری در انتها از راه اندازی سایت فروش اینترنتی محصولات و کتاب های کانون با ارایه 25 درصد تخفیف برای کتاب طی هفته و گشایش و کلنگ زنی چندین مرکز فرهنگی هنری و مراکز علمی کانون در شهرهای مختلف کشور در روزهای نخست هفته ملی کودک از جمله در استان های گلستان، کهگیلویه و بویراحمد، فارس و... اطلاع داد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 14 آبان 1399 بروزرسانی: 14 آبان 1399 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 1343

به "کرونا برنامه های هفته ملی کودک را هم مجازی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا برنامه های هفته ملی کودک را هم مجازی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید