کلاک و خلج آباد کرج زیر ذره بین دفتر تسهیل گری

به گزارش مجله باهام، معاون پژوهشی جهاد دانشگاهی البرز از فعالیت دفتر تسهیلگری و توسعه محلی جهاد دانشگاهی در محلات کلاک نو و خلج آباد اطلاع داد و گفت: برای شناسایی ویژگی های خانوار، مسائل اجتماعی و وضعیت اقتصادی خانوار این محلات، 3500 پرسشنامه تکمیل گردیده است.

کلاک و خلج آباد کرج زیر ذره بین دفتر تسهیل گری

دکتر مهشید منزوی در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: دفتر تسهیلگری و توسعه محلی جهاددانشگاهی واحد استان البرز (محلات کلاک نو و خلج آباد) واقع در محله کلاک نو از خرداد ماه امسال شروع به کار نموده است.

منزوی اضافه نمود: این دفتر دارای پنج کارشناس حقوقی، اجتماعی، برنامه ریزی شهری، مددکاری اجتماعی و اقتصادی است که در حوزه های تخصصی خود به جمع آوری، تکمیل و اصلاح اطلاعات و ویژگی های شهری، اجتماعی، حقوقی و اقتصادی مردم و محله می پردازند.

وی بیان کرد: با کوشش کارشناسان دفتر، مشاوران علمی دفتر که از اعضای هیات علمی دانشگاه و جهاد دانشگاهی هستند و مردم محلی، اقدامات موثری تاکنون در لیست فعالیت ها و عملکرد دفتر انجام گردیده و امید است با رویکرد جامعی که این تیم کارشناسی در آنالیز و توصیف مسائل و ترسیم نیمرخ محله اتخاذ نموده، توسعه محلی مبتنی بر رویکرد اجتماع محوردر محلات مذکور تحقق پیدا کند.

معاون پژوهشی جهاد دانشگاهی البرز توضیح داد: تاکنون بالغ بر 3500 پرسشنامه اجتماعی با محور شناسایی ویژگی های خانوار، مسائل اجتماعی محله، وضعیت اقتصادی خانوار و ... تکمیل گردیده و نقشه های محلات به دقت و از طریق بازدیدهای میدانی کارشناسان تدقیق و اصلاح گردیده است.

منزوی در انتها بیان کرد: همچنین در طول فعالیت دفتر، مشاوره های اجتماعی، حقوقی و فعالیت های مددکاری بسیاری انجام گردیده که کارنامه درخشانی برای این دفتر رقم زده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 7 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 56

به "کلاک و خلج آباد کرج زیر ذره بین دفتر تسهیل گری" امتیاز دهید

2 کاربر به "کلاک و خلج آباد کرج زیر ذره بین دفتر تسهیل گری" امتیاز داده اند | 3 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلاک و خلج آباد کرج زیر ذره بین دفتر تسهیل گری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید