یزدانی: شاید به خاطر امیکرون در مسابقات کشوری نفس کم آوردم، کشتی گرفتن در جام یاشاردوغو برایم خوب است

به گزارش مجله باهام، نایب قهرمان کشتی آزاد دنیا می گوید پیش از مسابقات قهرمان کشوری احتمالا دچار امیکرون شده و شاید مشکل تنفسی اش در کشتی های رقابت های گرگان به همین دلیل بوده است.

یزدانی: شاید به خاطر امیکرون در مسابقات کشوری نفس کم آوردم، کشتی گرفتن در جام یاشاردوغو برایم خوب است

امیرمحمد یزدانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در خصوص حضورش در جام یاشاردوغوی ترکیه در اسفند ماه گفت: این دومین محک رسمی من بعد از مسابقات قهرمان کشوری گرگان، در وزن 70 کیلوگرم است. قهرمانان زیادی قرار است در یاشاردوغو کشتی بگیرند و امیدوارم برای من هم تجربه خوبی بگردد.

وی با اشاره به آمادگی اش پیش از حضور در مسابقات کشوری، تاکید نمود: آمادگی خوبی داشتم اما چندی قبل از آغاز مسابقات بیمار شدم، فکر می کنم همین امیکرون بود چون بعد از من، پدرم و مادرم نیز بیمار شدند. از نظر بدنی سرحال بودم اما روی تشک از نظر تنفسی کم آوردم و شاید تاثیر همین بیماری بود.

یزدانی در خصوص اینکه تست کرونایش پیش از شرکت در قهرمان کشوری ابتدا مثبت شده بود، گفت: تست اولم مثبت بود، اما دو تست بعدی که دادم، منفی شد و مجوز حضور در مسابقات کشوری را گرفتم.

نایب قهرمان وزن 65 کیلوگرم دنیا در سال 2021 در ارزیابی خود در وزن نو توضیح داد: من فکر می کردم خیلی سخت باشد ولی اینطور نبود. به نظرم سال جاری می توانم در این وزن هم صاحب دوبنده تیم ملی شده و به دنیای 2022 بروم. البته حریفان خیلی خوبی دارم، همه به هم نزدیک هستیم، باید کوشش زیادی انجام داد. هر کسی بیشتر زحمت بکشد، صاحب دوبنده تیم ملی خواهد شد. امیدوارم در جام تختی که مرحله سوم چرخه محسوب می گردد، کشتی های خوبی بگیرم. احتمال اینکه آنجا مرحله نهایی انتخابی تیم ملی در 70کیلو هم بگردد، وجود دارد، بنابراین مسابقه مهمی است.

وی در خصوص اینکه بعد از لغو سفر کشتی گیران به آمریکا، تیم منتخب آزاد ایران قرار است در جام یاشاردوغو محک بخورد، گفت: نام من در فهرست تیم اعزامی به آمریکا نبود، ولی خداراشکر که این فرصت به من داده شد که در جام یاشاردوغو کشتی بگیرم. مسابقه ای که رنکینگ دارد و هم در 70 کیلو و هم در سایر اوزانش قرار است کشتی گیران خوب و مدعی در آن شرکت نمایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 خرداد 1401 بروزرسانی: 3 خرداد 1401 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 2150

به "یزدانی: شاید به خاطر امیکرون در مسابقات کشوری نفس کم آوردم، کشتی گرفتن در جام یاشاردوغو برایم خوب است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یزدانی: شاید به خاطر امیکرون در مسابقات کشوری نفس کم آوردم، کشتی گرفتن در جام یاشاردوغو برایم خوب است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید