آمار نگران نماینده مسافرانی که پس از بازگشت به کانادا از قوانین قرنطینه تخطی می نمایند

به گزارش مجله باهام، پزشک ارشد انتاریو می گوید مسافران بین المللی که بر حسب قانون موظف هستند بعد از بازگشت به کانادا خودشان را قرنطینه نمایند در حالی گیر افتاده اند که در محیط عمومی در حال نادیده دریافت قوانین قرنطینه بودند.

آمار نگران نماینده مسافرانی که پس از بازگشت به کانادا از قوانین قرنطینه تخطی می نمایند

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای مولتی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای کانادا، ویزای مالتی 5 ساله کانادا با دعوتنامه معتبر دریافت کنید.

دکتر دیوید ویلیامز چهارشنبه در یک کنفرانس خبری گفت تعداد قابل توجه از افرادی که به کانادا برمی گردند قانون قرنطینه فدرال را حفظ ننموده یا از آن پیروی ننموده اند.

ویلیامز گفت: آن ها قرنطینه را شکسته و در محیط عمومی هستند. این ها مسائلی بسیار نگران نماینده برای خود من و تیم ما در انتاریو هستند.

او همچنین گفت افرادی که باید در قرنطینه باشند در برنامه های اجتماعی شرکت می نمایند. او گفت تا به حال چند مورد ابتلا به کووید-19 در گردهمایی های مختلف شناسایی شده است.

ویلیامز نگفت چند نفر در انتاریو قوانین را زیر پا گذشته اند و آیا جریمه خواهند شد یا خیر.

از اول آگوست، حداقل 45 پرواز در تورنتو به زمین نشسته که بعدا معین شده مسافران آن مبتلا به کروناویروس بوده اند. پروازهای حاوی مسافران مبتلا در دیگر فرودگاه های سراسر کشور از جمله ونکوور، مونترال و کلگری هم به زمین نشسته اند، اما بیشتر آن ها در تورنتو بوده است.

با وجود اینکه تعدادی از ایرلاین ها و شرکت های سفر دوباره دارند برای سفر بین المللی تبلیغ می نمایند، دولت فدرال هنوز به مردم پیشنهاد می نماید برای دلایل غیرضروری کشور را ترک ننمایند. برای آن هایی که این کار را انجام می دهند، در زمان بازگشت بدون توجه به اینکه علائمی دارند یا نه، قرنطینه 14 روزه اجباری است. آن ها همچنین باید در رفت و آمد به محل قرنطینه ماسک بزنند و اپلیکیشن ArriveCAN را دانلود نموده و تا 48 ساعت پیش از رسیدن، اطلاعات خود را ارسال نمایند.

تخطی از قوانین قرنطینه ورود به کانادا می تواند منجر به شش ماه زندان یا 750 هزار دلار جریمه گردد. پلیس سلطنتی و پلیس های استانی و محلی هم می توانند مردم را جریمه نمایند و مبلغ جریمه بین 275 تا 1000 دلار خواهد بود.

منبع: ایرونی ها
انتشار: 17 مهر 1399 بروزرسانی: 17 مهر 1399 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 1287

به "آمار نگران نماینده مسافرانی که پس از بازگشت به کانادا از قوانین قرنطینه تخطی می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمار نگران نماینده مسافرانی که پس از بازگشت به کانادا از قوانین قرنطینه تخطی می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید