ارسال پک افطاری 1400 با طعم ارکیده: بهترین راه برای رساندن پیام عشق و نوع دوستی

به گزارش مجله باهام، با فرا رسیدن ماه رمضان مغازه ها ویترین خود را مزین به شیرینی های زولبیا بامیه می کنند. عده ایی نیز نذری میدهند و کاسه به دست بین همسایگان خود شله زرد پخش می کنند. رمضان ماه مهمانی خداست، ماهی که بسیاری از ما خاطرات زیادی از سفره های افطاری در حیاط خانه مادربزرگ و یا اتاق های خانه قدیمی و باصفایشان داریم. نزدیک اذان که می شود، همه افراد خانواده دور سفره ای که پر از خوشمزه های رمضانی است جمع شده، دعا می خوانند و افطار می کنند. سنت افطاری دادن یکی از سنت های قدیمی ایرانیان است و علاوه بر به اشتراک گذاری مهر و محبت با عزیزان حکم صله رحم را دارد.

ارسال پک افطاری 1400 با طعم ارکیده: بهترین راه برای رساندن پیام عشق و نوع دوستی

این روزها که خانه ها کوچکتر شده و حیاط های باصفای قدیمی جایشان را به آپارتمان هایی با مساحت کمتر داده، رستوران ها به مکانی برای برگزاری میهمانی های افطاری تبدیل شده اند. ارکیده نیز با هفت شعبه و دیزاین های متفاوت شعبات خود برای سلایق مختلف، همواره در ماه رمضان تلاش کرده میزبانی شایسته برای خلق همان صفای صمیمانه و حال و هوای خانه مادربزرگ باشد.

اما رمضان سال 1400 همچون رمضان 1999 کمی شرایط متفاوت است. اتفاقات این روزهای جهان باعث دوری افراد از یکدیگر شده، ولی هنوز هم راه هایی وجود دارد که پیام محبت و عشق خود را برای عزیزانمان بفرستیم و نوع دوستی مان را همچون سال های پیش نشان دهیم. یکی از این راه ها، ارسال پک غذا یا پک افطاری برای عزیزانمان است.

حتی اگر هر سال نذری داشته اید و امسال به خاطر محدودیت های به وجود آمده دلتان می خواهد پک های آماده ایی برای ادای نذرتان ارسال نمایید، ارکیده با پک های افطاری برای ادای نذری در کنار شماست. سازمان هایی نیز که هر ساله مراسم افطاری داشته اند می توانند پک افطاری شکیل ارکیده را به کارکنان خود هدیه دهند تا سنت افطاری دادن مثل سالیان قبل اجرا شود و در واقع این یک هدیه عالی برای کارمندان است. شما می توانید این پک را به صورت پک یادباش تهیه کنید، یعنی پک شما روبان زده شده و با یک پیام اختصاصی به دست عزیزانتان می رسد.

با ما همراه باشید تا آیتم های پک افطاری ارکیده را به شما معرفی کنیم و از خواصش صحبت کنیم.

آیتم های پک افطاری ارکیده چیست و چه خواصی دارد؟

به دلیل تقارن ماه مبارک رمضان با روزهای بلند سال، اهمیت تغذیه سالم روزافزون می شود و آماده کردن وعده های غذایی سالم و متنوع در سفره افطار بسیار مهم است. رستوران ارکیده با در نظر داشتن این موارد، یک پک افطاری سالم طراحی کرده که متشکل از شله زرد، فرنی، حلوا، سوپ جو، خرما، گردو، بامیه و باقلوا، پنیرخامه ای، کره، مربا و عسل و نان سنگک می باشد تا علاوه بر لذت بردن از خوشمزه های ماه رمضان، انرژی و مواد غذایی مورد نیاز بدن تامین شود.

وقتی بدن حدود هفده ساعت گرسنه و تشنه مانده و مقدار ذخایر قند خون کاهش می یابد، این خرماست که به کمکتان می شتابد تا قند خون تان افزایش یابد. پس افطارتان را با یک چای کمرنگ و خرما شروع کنید. خرما علاوه بر مواد قندی طبیعی، حاوی انواع ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز بدن می باشد.

آیتم خوشمزه دیگر در این پک، گردو می باشد. گردو باعث افزایش قابلیت ارتجاعی رگهای بدن و محافظت در برابر بیماری قلبی می شود. افزایش قدرت ذهن و هوش و جلوگیری از ورم مفاصل از دیگر فواید این نعمت خدادادی است. مصرف گردو همراه با نام سنگک و پنیر یک ترکیب رویایی است.

ترکیب رویایی دیگر، کره، عسل و مربا است. بدن برای جذب چربی های مفید نیاز به حامل دارد و مواد و خوراکی های شیرین به عنوان حامل این نقش را ایفا می کنند، بنابراین بهتر است کره را با مربا یا عسل میل کنید.

یکی از همراهان همیشگی سفره افطار، شله زرد است که با رنگ طلایی و تزئین شده با ادویه دارچین با رنگین کردن سفره افطار خودنمایی می کند. این دسر خوشمزه بر پایه برنج درست می شود. برنج منبعی غنی از ویتامین B است. زعفران و گلاب موجود در شله زرد هم خواصی همچون نشاط آوری و تقویت قلب و معده دارد. ادویه دارچین موجود در این غذا نیز سبب کاهش تری گلیسیرید می شود.

دیگر خوراکی محبوب ماه رمضان که حضورش در ویترین قنادی ها نوید رسیدن ماه رمضان است، زولبیا و بامیه است. این شیرینی دارای مواد مغذی بسیاری است که انرژی زیادی را به بدن وارد می کند.

یک نکته کلیدی در ماه مبارک رمضان مصرف لبنیات است. از این رو خوردن چند قاشق فرنی ارزش غذایی بالایی می یابد و مواد ترکیبی آن حاوی ویتامین B هستند.

باقلوا آیتم دیگری است که از ارزش پروتئینی بالایی برخوردار بوده و حلوا نیز منبعی مغذی از کربوهیدرات به شمار می رود. تمامی این آیتم ها با خواص بسیار خود، در پک افطاری ارکیده دور هم جمع شده اند تا شما یک افطاری بی نقص داشته باشید.

نحوه سفارش پک افطاری ارکیده: ارکیده سفیر پیام رسان محبت و نوع دوستی

اگر امسال نیز مثل سالهای پیش دوست دارید افطاری بدهید و عزیزانتان را راضی کنید، می توانید پک افطاری ارکیده را سفارش دهید و برایشان ارسال کنید تا در روزهایی که نمیتوانید کنار یکدیگر افطار کنید، پیام نوع دوستی و محبت خود را به آنها برسانید. همچنین در صورتی که نذری ماه رمضان دارید یا می خواهید پک های افطاری برای خیریه ها ارسال کنید و به دنبال پک افطاری برای کارکنان خود هستید می توانید با ارکیده تماس بگیرید.

پک افطاری ارکیده در سایت اسنپ فود نیز قرار گرفته تا آیتم های خوش رنگش زینت بخش سفره افطارتان شود. همچنین شما می توانید مستقیما با هر یک از هفت شعبه ارکیده که به نزدیکتر است و یا با شماره از من بپرس (09123141900) تماس بگیرید تا پک افطاری ارکیده در کوتاه ترین زمان ممکن با رعایت تمامی اصول بهداشتی و گذر از تونل ضدعفونی به دست عزیزانتان برسد.

این تونل برای اولین بار توسط رستوران ارکیده راه اندازی شده تا با چند مرحله ضدعفونی، پک هایی با برچسبsanitized (ضدعفونی شده) در درب منزل به دست مهمانان شما برسد.

منبع: همگردی
انتشار: 10 خرداد 1400 بروزرسانی: 10 خرداد 1400 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 1745

به "ارسال پک افطاری 1400 با طعم ارکیده: بهترین راه برای رساندن پیام عشق و نوع دوستی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارسال پک افطاری 1400 با طعم ارکیده: بهترین راه برای رساندن پیام عشق و نوع دوستی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید