اعلام آمادگی تاجران آبادان و خرمشهر برای حضور در بازار عمان

به گزارش مجله باهام، خبرنگاران: مدیرعامل منطقه آزاد اروند گفت: تجار آبادان و خرمشهر برای حضور در بازار عمان اعلام آمادگی کردند.

اعلام آمادگی تاجران آبادان و خرمشهر برای حضور در بازار عمان

با تور عمان از نگین خاورمیانه دیدن کنید.

مهدی نیک پی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در اهواز اظهار کرد: باتوجه به اینکه عمان یکی از بازارهای متناسب برای حضور بازرگانان و تجار منطقه است جلسه ای به منظور بیان ظرفیت های بازار این کشور برای تجار آبادان و خرمشهر برگزار گردید.

وی اضافه نمود: در این جلسه که با حضور تجار و بازرگانان فعال در منطقه آزاد اروند انجام شد مسئولان سازمان توسعه تجارت نیز حضور یافتند.

مدیرعامل منطقه آزاد اروند ادامه داد: در این جلسه در مورد موانع پیش رو در صادرات کالا و گسترش روابط تجاری با عمان و راهکارهای بحث و گفتگو شد.

نیک پی توضیح داد: یکی از مسائل عمده در ارتباط با صادرات کالای ایرانی به کشور عمان عدم تبلیغات و آگاهی دهی در مورد کالاهای ایرانی است.

وی اضافه نمود: عدم بهر ه گیری از توانایی های موجود صادراتی و مسائل مربوط به حمل از دیگر موانع گسترش صادرات به عمان است.

مدیرعامل منطقه آزاد اروند اعلام نمود: برای حضور قدرتمند در بازار عمان باید این مواع را برطرف و رایزن بازرگانی دو کشور نیز فعال شده و ارتباط تجار دو کشور بیشتر گردد.

نیک پی در ادامه از برگزاری نمایشگاهی در کشور عمان در تیرماه سال جاری نیز اطلاع داد و اضافه نمود: قرار است در این نمایشگاه تولیدکنندگان کشورمان آخرین دستاوردها و توانمندی های خود را در معرض دید قرار دهند.

وی اضافه نمود: در این راستا از بازرگانان و تجار فعال در منطقه آزاد اروند نیز خواسته شد تا از این فرصت مناسب برای ارائه توانمندی های تولیدی خود بهره برده و در این نمایشگاه حضور یابند.

ق

منبع: تسنیم
انتشار: 10 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 295

به "اعلام آمادگی تاجران آبادان و خرمشهر برای حضور در بازار عمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام آمادگی تاجران آبادان و خرمشهر برای حضور در بازار عمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید