اعلام آمادگی فرودگاه لندن برای مقابله با ویروس جدید چینی

به گزارش مجله باهام، فرودگاه هیتروی لندن میخواهد به منظور مقابله با شیوع ویروس جدید و ناشناخته قسمت جداگانه ای را برای مسافران پروازهای مشکوک با مبدا شرق آسیا ایجاد کند.

اعلام آمادگی فرودگاه لندن برای مقابله با ویروس جدید چینی

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید و از قدیمیترین تاریخچه آسیا دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران، فرودگاه بین المللی هیترو در لندن که بدون شک یکی از بزرگترین، شلوغ ترین و پرازدحام ترین فرودگاههای دنیا به شمار می رود، به دنبال انتشار خبر شیوع بیماری ناشناخته و ویروس کشنده و خطرناک در چین موسوم به کروناویروس در چین و بعضی دیگر از کشورهای شرق آسیا، اعلام نموده است که به منظور مقابله با ورود و گسترش این ویروس به بریتانیا میخواهد قسمت های جداگانه ای را برای آنالیز و معاینات دقیق و پیشرفته پزشکی مسافران بعضی از پروازها در این فرودگاه ایجاد نموده و اختصاص دهد.

بر اساس گزارش رویترز، گرانت شاپس، وزیر حمل و نقل بریتانیا، امروز چهارشنبه در این خصوص خاطرنشان نموده است با اینکه احتمال شیوع این ویروس در بریتانیا با توجه به دوری مسافت از چین و بعضی کشورهای شرق آسیا بسیار کم و پایین است، اما فرودگاه هیترو در لندن از آنجاکه میزان پروازهای زیادی از کشورهای مختلف دنیا همچون شهرهای مختلف چین است، آمادگی لازم برای مقابله با این ویروس خطرناک و کشنده را دارد.

بر اساس آمارهای رویترز، بالغ بر 200 هزار مسافر از این فرودگاه در طول شبانه روز جابجا و حمل می شوند. همچنین 17 پرواز ورودی از مبدا چین در فرودگاه هیترو در روز چهارشنبه وجود دارد که مستلزم اقدامات پیشگیرانه و جدی در مبادی ورود مسافران است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 7 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 702

به "اعلام آمادگی فرودگاه لندن برای مقابله با ویروس جدید چینی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام آمادگی فرودگاه لندن برای مقابله با ویروس جدید چینی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید