اقامت در خانه مسافرهای روستای تاریخی زیارت گرگان ممنوع شد

به گزارش مجله باهام، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان گفت: ناظران ما در حال نظارت پیوسته بر اقامتگاه های بوم گردی، خانه مسافرها و هتل ها هستند در همین خصوص اقامت در خانه مسافرهای روستای تاریخی زیارت گرگان را ممنوع کردیم.

اقامت در خانه مسافرهای روستای تاریخی زیارت گرگان ممنوع شد

جهت دریافت خدمات بازسازی سقف خانه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان، احمد تجری امروز دوشنبه 19 اسفندماه 98 با اعلام این مطلب گفت: با توجه به ممنوعیت سفر به گلستان در تعطیلات نوروز، هرگونه اقامت در مراکز دولتی، مهمانسراهای دستگاه های اجرایی، مدارس و کمپ ها و همچنین استقرار چادر در پارک های شهری و جنگلی و دیگر تفرجگاه های استان ممنوع است.

او اضافه نمود: تمرکز و تجمع در تفرجگاه های استان تا اطلاع ثانوی ممنوع است و برای اقامتگاه های رسمی مانند هتل ها دستورالعملی ابلاغ شده است و این واحدها در حال ضدعفونی هستند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان با اشاره به ممنوعیت اقامت و پذیرش مسافر در خانه مسافرهای روستای زیارت گفت: این تصمیم نیز برای سلامتی مردم اخذشده است.

او توضیح داد: این اقدامات بر اساس شرایط ادامه دار خواهد بود زیرا محدودیت های اعمال شده برای حفظ سلامتی مردم است و مردم هم باید همراهی نمایند تا به بهترین شکل اجرایی گردد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 27 اسفند 1398 بروزرسانی: 28 شهریور 1400 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 830

به "اقامت در خانه مسافرهای روستای تاریخی زیارت گرگان ممنوع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقامت در خانه مسافرهای روستای تاریخی زیارت گرگان ممنوع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید