با یاری مجلس و برطرف خلاء های قانونی زیر میز فرایند های غلط خواهیم زد

به گزارش مجله باهام، وزیر میراث فرهنگی پس از حضور در کمیسیون فرهنگی گفت: کوشش داریم با یاری بخش های مختلف مجلس خلاء های قانونی را پر نموده و زیر میز فرایند های غلط و ناکارآمد که عده ای پشت آن معرکه گرفته اند بزنیم.

با یاری مجلس و برطرف خلاء های قانونی زیر میز فرایند های غلط خواهیم زد

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، سید عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری امروز سه شنبه 11 آبان) بعد از حضور در کمیسیون فرهنگی مجلس در گفتگوی تلویزیونی در تشریح جزئیات این نشست گفت: گزارشی از عملکرد دو ماهه وزارت میراث فرهنگی را به نمایندگان مجلس ارائه کردم؛ این گزارش بعد از جلسه رأی اعتماد من در مجلس بود که در آن نشست برنامه های خود را ارائه کردم و عملا گزارش امروز مجموعه اقدامات اجرا شده تا به امروز است.

وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری توضیح داد: اقدامات عمومی و اقدامات تخصصی زیادی در این دو ماهه در وزارت فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اجرا شده است.

ضرغامی گفت: 30 نکته از سوی نمایندگان مجلس به من اعلام شد که البته جنبه مشورتی داشت؛ چند پیشنهاد فراملی هم ارائه کردند، همکاری خوبی بین مجلس و کمیسیون های تخصصی و به ویژه کمیسیون فرهنگی مجلس با این وزارتخانه شکل گرفته است که بنا داریم با همراهی همدیگر خلاء های قانونی را پر کنیم.

وی اضافه کرد: باید زیر میز خیلی از فرایند های غلط و ناکارآمد بزنیم، زیرا عده ای در پشت پرده این فرایند های نادرست معرکه گرفته اند، لذا سعی می کنیم این موضوعات غلط را رفع نموده و ماموریت وزارت فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری انجام داده و در خدمت مردم باشیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 دی 1400 بروزرسانی: 9 دی 1400 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 2012

به "با یاری مجلس و برطرف خلاء های قانونی زیر میز فرایند های غلط خواهیم زد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با یاری مجلس و برطرف خلاء های قانونی زیر میز فرایند های غلط خواهیم زد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید