تست کرونای 17 نفر از دانشجویان خوابگاهی دانشگاه علوم پزشکی کرمان مثبت اعلام شد

به گزارش مجله باهام، معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمان از مثبت بودون تست کرونای 17 نفر از دانشجویان خوابگاهی این دانشگاه اطلاع داد.

تست کرونای 17 نفر از دانشجویان خوابگاهی دانشگاه علوم پزشکی کرمان مثبت اعلام شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

بارونی، معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمان در تبادل نظر با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران با اشاره به ابتلای 17 نفر از دانشجویان خوابگاهی این دانشگاه به کرونا ویروس گفت: تست هفده نفر از دانشجویان مثبت اعلام شده که به منظور جلوگیری از انتقال ویروس به دیگر دانشجویان در هتل کرمان که به عنوان نقاهتگاه بیماران کرونایی در نظر گرفته شده و ایزوله است، اسکان داده شده اند.

بارونی عنوان نمود: در حال حاضر فقط دانشجویان مقطع ارشد و دکتری در خوابگاه ها حضور دارند که به علت کار بالینی حضورشان اجتناب ناپذیر بود.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: در شرایط فعلی 90 نفر از دانشجویان در خوابگاه مستقر شدند که در حال تکمیل انجام تست کرونا برای تمامی آن ها هستیم. بعد از دو هفته از این افراد تست مجدد گرفته خواهد شد.

وی در خاتمه نیز گفت: تمام کوشش ما حفظ سلامتی دانشجویان است و با جدیت پیگیر آن هستیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 7 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 1147

به "تست کرونای 17 نفر از دانشجویان خوابگاهی دانشگاه علوم پزشکی کرمان مثبت اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تست کرونای 17 نفر از دانشجویان خوابگاهی دانشگاه علوم پزشکی کرمان مثبت اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید