تماشایی ترین سواحل شهر مسقط

به گزارش مجله باهام، مسقط بازتاب کاملی از جذابیت ها و زیبایی های کشور عمان بوده و دارای مکان هایی فوق العاده برای گردشگرانیست که به دنبال کسب آرامش و فرار از هیاهوی زندگی روزمره هستند.

تماشایی ترین سواحل شهر مسقط

با تور عمان از سفری عالی برای کسب آرامش لذت ببرید و با شهرهای زیبای صلاله و مسقط آشنا شوید.

در این مطلب زیباترین سواحل مسقط را به شما معرفی می کنیم تا در سفر رویایی تان به عمان از تماشای آب های نیل گون و سواحل شنی طلایی بی نهایت لذت ببرید.

ساحل البوستان (Al Bustan Beach)

ساحل البوستان بخشی از هتل معروف و مجلل البوستان پالاس در مسقط بوده و جالب است بدانید این ساحل با عنوان طویل ترین و وسیع ترین ساحل خصوصی کشور، متعلق به این هتل است. گردشکران می توانند علاوه بر استفاده از خدماتی با کیفیت و باغ های سرسبز محوطه ساحلی هتل، از طیف وسیعی از فعالیت ها و سرگرمی ها نظیر غواصی، قایق رانی و سفرهای دریایی با کشتی در ساحل البوستان لذت ببرند.

شطی القرم (Shatti Al Qurum)

سواحل شمالی مسقط به شطی القرم یا ساحل زیبای القرم اختصاص یافته است. این ساحل بخشی از مناطق مسکونی معروف به منطقه دیپلماتیک مسقط می باشد و در نزدیکی بعضی از مجلل ترین هتل های مسقط نظیر گرندهایت، رستوران ها و کافه های بی نظیر و هم چنین خانه اپرای سلطنتی عمان قرار گرفته است.

ساحل قنتب (Qantab Beach)

این ساحل بی نظیر در روستای کوچک قنتب واقع شده است و تنها چند دقیقه با شهر مسقط فاصله دارد. وجه تمایز این ساحل خاص، تجربه استثنائیست که در اختیار گردشگران قرار می دهد. لذت بردن از معماری منحصر به فرد عمانی، تماشای قایق های ماهی گیری محلی دست ساز، استفاده از فضای دل پذیر و محبت آمیز و مهمان نوازی عالی عمانی بخشی از سفر هیجان انگیزتان به ساحل قنتب خواهد بود.

ساحل سیفه (Sifah Beach)

ساحل سیفه در نزدیکی کوه سیفه، در سواحل شرقی مسقط واقع شده است. ماسه های سفید رنگ ساحل و برآمدگی های کوتاه صخره ای، وجه تمایز این ساحل شگفت انگیزند. فعالیت های ورزشی بی نظیری به همراه چندین باربیکیو در این ساحل در نظر گرفته شده که می تواند برای گردشگران بسیار سرگرم کننده باشد.

بندر جصه (Bandar Jissah)

ساحل الجصه بخشی از مجموعه هتل های مجلل الجصه (Al Jissah Resort & Spa) است و با پرداخت مبلغ معینی امکان بازدید از این ساحل حیرت انگیز برای تان فراهم می گردد. این ساحل با فضاهای سرسبز شگفت انگیزی که متعلق به هتل هستند احاطه شده است. در این ساحل نیز چندین فعالیت ورزشی و سرگرم کننده به بازدیدکنندگان ارائه می گردد.

ساحل کلبوه (Kalbuh Beach)

این ساحل در نزدیکی پارک کلبوه در شهر مطرح واقع شده است. اگر به دنبال مکانی ایده آل برای شنا کردن هستید مطمئناً ساحل کلبوه بهترین گزینه ای است که پیش رو دارید و ارائه کلاس های شنا به صورت رایگان یکی از ویژگی های باورنکردنی این ساحل شگفت انگیز است. چشم اندازی بی نظیر از پارک و کوه های اطراف و آب های فیروزه ای رنگ، کلبوه را به یکی از محبوب ترین سواحل مسقط تبدیل نموده است.

ساحل یتی (Yiti Beach)

ساحل یتی را می توان یکی از ارزش مندترین جواهرات پنهان در عمان دانست. یتی یکی از بهترین و مناسب ترین سواحل برای تفریح و اردو زدن است. این ساحل فوق العاده با صخره ها و کوه ها احاطه شده و مکانی منحصر به فرد و آرام را برای رهایی در طبیعتی بکر در اختیار گردشگران قرار می دهد.

منبع: ddsafar
انتشار: 1 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 938

به "تماشایی ترین سواحل شهر مسقط" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تماشایی ترین سواحل شهر مسقط"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید