تکمیل پروژه های پدافند هوایی، موجب تقویت بیشتر سپر پدافند می شود

به گزارش مجله باهام، فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: تکمیل پروژه های در حال تولید سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی پدافند هوایی، موجب تقویت بیش از پیش سپر پدافند هوایی کشور خواهد شد.

تکمیل پروژه های پدافند هوایی، موجب تقویت بیشتر سپر پدافند می شود

به گزارش خبرنگاران، امیر علیرضا صباحی فرد، فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش از فرایند طراحی و تولید دستاوردهای جدید سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی این نیرو بازدید کرد.

وی ضمن بازدید از پروژه های دافع، سپر، ارژنگ، حائل و البرز 1 با تأکید بر حمایت همه جانبه از سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی، گفت: یک کشور برای اینکه بتواند بازدارندگی پایداری برای خود در مقابل دشمنانش ایجاد کند، نیاز به این دارد که روی پای خود بأیستد و به نیروی انسانی و استعدادهای خود اعتماد و تکیه کند و سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی بروز و ظهور این سبک تفکر است.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با اشاره به نام گذاری سال 1400 به عنوان سال تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها، افزود: همه معاونت ها و یگان ها در نیروی پدافند هوایی ارتش موظف به حمایت همه جانبه از سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی در انجام پروژه ها هستند.

امیر صباحی فرد گفت: تکمیل و به انتها رسیدن پروژه های در حال تولید سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی موجب تقویت بیش از پیش سپر پدافند هوایی کشور (جوشن) خواهد شد.

منبع: مهر

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 1 تیر 1400 بروزرسانی: 1 تیر 1400 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 1775

به "تکمیل پروژه های پدافند هوایی، موجب تقویت بیشتر سپر پدافند می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکمیل پروژه های پدافند هوایی، موجب تقویت بیشتر سپر پدافند می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید