جشنواره کاریکاتور با موضوع بیماری کرونا در علوم پزشکی شیراز برگزار می گردد

به گزارش مجله باهام، معاون فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: اولین جشنواره بین المللی کارتون با موضوع بیماری کرونا تحت عنوان کرونا را شکست می دهیم به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار می گردد.

جشنواره کاریکاتور با موضوع بیماری کرونا در علوم پزشکی شیراز برگزار می گردد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، کوروش عزیزی معاون فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: اولین جشنواره بین المللی کارتون با موضوع بیماری کرونا تحت عنوان کرونا را شکست می دهیم به زودی و به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار خواهد شد.

کوروش عزیزی ادامه داد: این جشنواره که به ابتکار دانشگاه علوم پزشکی شیراز و در سطح جهانی برگزار می گردد با هدف روحیه بخشی و پایش افکار عمومی بین المللی در ارتباط با برخورد فرهنگ ها و ملیت های مختلف با ویروس کووید 19 برنامه ریزی شده است.

او گفت: اولین جشنواره کارتون کرونا را شکست می دهیم، توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور و دانشگاه علوم پزشکی شیراز و با همکاری و مشارکت مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، شبکه مجازی آی گپ، همراه اول و بنیاد احسان برکت و بنیاد روایت فتح برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، اضافه نمود: بر اساس آئین نامه مصوب این جشنواره، هر فرد در هر بخش تنها مجاز به ارسال 5 اثر بوده و ارسال نام و نام خانوادگی، آدرس پستی، آدرس پست الکترونیک، تلفن، عکس و سوابق کاری در قالب فایل word توسط هنرمند الزامی است.

عزیزی گفت: فایل الکترونیکی فشرده شده کاتالوگ این جشنواره به همه شرکت کنندگان ارائه می گردد و به 50 نفر از هنرمندانی که آثارشان به فینال راه یابد کاتالوگ نمایشگاه اهدا خواهد شد.

وی با اشاره به این موضوع که اهداء جوائز شرکت کنندگان ایرانی این جشنواره، منوط به حضور در مراسم پایانی آن می باشد، اظهار داشت: به نفر نخست این فستیوال جهانی، مبلغ 1500 یورو، به نفر دوم 1000 یورو و به نفر سوم نیز 500 یورو در کنار اهداء تندیس جشنواره و لوح تقدیر تقدیم خواهد شد.

دبیر اجرائی این جشنواره ادامه داد: تا کنون بیش از 800 اثر از 250 هنرمند و از 52 کشور جهان به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده که در این میان، بیشترین شرکت کنندگان از کشور چین می باشند.

عزیزی اضافه نمود: آخرین مهلت برای ارسال آثار به این جشنواره روز 11 فروردین ماه بوده و زمان و مکان برگزاری مراسم اختتامیه آن بزودی و پس از انجام آنالیز های دقیق و داوری آثار به وسیله رسانه های رسمی کشور اعلام خواهد گشت.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 16 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 972

به "جشنواره کاریکاتور با موضوع بیماری کرونا در علوم پزشکی شیراز برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشنواره کاریکاتور با موضوع بیماری کرونا در علوم پزشکی شیراز برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید