حریق در مرکز نگهداری بچه ها؛ 20 کودک نجات یافتند

به گزارش مجله باهام، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان از عملیات اطفای حریق مرکز نگهداری بچه ها گرگان اطلاع داد و گفت: تا به امروز 20 کودک از میان دود ناشی از حریق نجات یافتند.

حریق در مرکز نگهداری بچه ها؛ 20 کودک نجات یافتند

به گزارش ایسنا، موسی الرضا صفری شامگاه امروز آدینه 6 مرداد ماه 1402 در جمع خبرنگاران به تشریح جزئیات حادثه آتش سوزی در محله استرآبادی پرداخت و اظهار کرد: این حریق ساعت 16 و 36 دقیقه عصر امروز رخ داد و پس از اعلام وقوع حادثه به سامانه 125، نیرو های آتش نشانی به محل مذکور اعزام شدند.

وی با بیان اینکه دو تیم عملیاتی نیرو های آتش نشانی بی درنگ از ایستگاه های شماره 2 و 6 و یک تیم کمکی از ایستگاه شماره یک به محل حادثه اعزام شدند، ادامه داد: حریق در طبقه فوقانی یکی از مراکز نگهداری بچه ها شهر گرگان صورت گرفت.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان با تاکید بر اینکه پس از حضور نیرو های عملیاتی در محل، ابتدا عملیات تخلیه اضطراری انجام شد، اضافه نمود: با همکاری آتش نشانان و همسایگان همه بچه ها از داخل ساختمان دود گرفته خارج شدند.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه با کوشش آتش نشانان حریق به سرعت مهار و از سرایت آن به ساختمان های مجاور جلوگیری به عمل آمد، اعلام کرد: بر اساس گزارش های اعلامی تا این لحظه حدود 20 کودک در سلامت کامل از داخل ساختمان در حال حریق خارج شدند.

صفری در مورد آخرین شرایط حریق ساختمان توصیح داد: در حال حاضر نیرو های آتش نشانان در محل حادثه حضور دارند و خبر های تکمیلی پس از انتها عملیات امداد و نجات و اطفا اطلاع رسانی خواهد شد.

وی خطاب به شهروندان توصیه کرد: قطعاً حضور و تجمع افراد در محل حادثه که خیابان استرآبادی است، عملیات اطفا را با مشکل روبرو می نماید، همشهریان ضمن پرهیز از حضور در محل حادثه از هرگونه برآورد و انتشار شایعه به شدت بپرهیزند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان در مورد دلیل وقوع این حادثه گفت: هنوز دلیل دقیقه وقوع آتش سوزی تعیین نیست و کارشناسان برای آنالیز بیشتر و دقیق تر موضوع فوق در محل حضور دارند.

منبع: فرارو
انتشار: 7 مرداد 1402 بروزرسانی: 7 مرداد 1402 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 2380

به "حریق در مرکز نگهداری بچه ها؛ 20 کودک نجات یافتند" امتیاز دهید

1 کاربر به "حریق در مرکز نگهداری بچه ها؛ 20 کودک نجات یافتند" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حریق در مرکز نگهداری بچه ها؛ 20 کودک نجات یافتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید