خبرنگاران جهانگیری، ظریف و هاشمی گزینه های حزب کارگزاران برای انتخابات

به گزارش مجله باهام، تهران- خبرنگاران- نماینده حزب کارگزاران سازندگی ایران در جبهه اصلاحات ایران، گفت: اسحاق جهانگیری، محمد جواد ظریف و محسن هاشمی را به عنوان گزینه های حزب برای انتخابات ریاست جمهوری به مجمع عمومی جبهه اصلاحات ایران معرفی شده اند.

خبرنگاران جهانگیری، ظریف و هاشمی گزینه های حزب کارگزاران برای انتخابات

یدالله طاهرنژاد روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرنگاران درباره گزینه های حزب کارگزاران سازندگی برای معرفی به جبهه اصلاحات ایران برای گزینش داوطلب واحد اصلاح طلبی در انتخابات 28 خرداد ریاست جمهوری، گفت: حزب کارگزاران اسحاق جهانگیری، محمد جواد ظریف و محسن هاشمی را به مجمع عمومی جبهه اصلاح طلبان معرفی نموده است. در آنجا کار ارزیابی انجام می گردد، منتها گزینه ها باید رای بیاورند.

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی ایران درباره اطمینان از اعلام داوطلبی محمد جواد ظریف، اظهار داشت: ما در رابطه با انتخابات ریاست جمهوری ظرفیت های بالقوه را شناسایی کردیم تا مقدمات کارشان انجام گردد. صحبت هایی با ظریف شده است و او به شکل قاطع این موضوع را رد ننموده است. امیدواریم او را متقاعد کنیم که داوطلب انتخابات ریاست جمهوری گردد.

طاهرنژاد، درباره اسحاق جهانگیری هم اضافه کرد: با او هم صحبت نموده ایم و تا به امروز نگفته است که تمایلی به نامزدی دارد یا ندارد.

وی یادآور شد: تا فرایند کار انجام گردد زمان می برد ما فرصت کافی برای اینکه مذاکرات را نهایی کنیم در اختیار داریم.

منبع: ایرنا
انتشار: 4 خرداد 1400 بروزرسانی: 4 خرداد 1400 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 1736

به "خبرنگاران جهانگیری، ظریف و هاشمی گزینه های حزب کارگزاران برای انتخابات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران جهانگیری، ظریف و هاشمی گزینه های حزب کارگزاران برای انتخابات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید